Właśnie dlatego "nie kładka" że ten projekt to prowizorka. Docelowo, w związku z budową S7 i POK będzie przebudowany cały węzeł Bora Komorowskiego - Stella Sawickiego - Andersa - Okulickiego - Wiślicka. Co nieco widać tutaj: bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/188249/karta ale ktoś kiedyś wrzucał na forum lepsze rysunki koncepcyjne.xksisnki pisze:- Czemu nie kładka?
Długoterminowo najlepszym rozwiązaniem byłby tunel dla nowohuckiej tak jak jest to przy skrzyżowaniu z jana pawła i zrobienie w końcu normalnego skrzyżowania na górze dla orlińskiego i comarchu. Ale niestety zabraknie na to funduszy
Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Jeśli pas ma mieć ok 65m to będzie się zaczynał mniej więcej tak jak obecny i zmieści się tam ok 6 samochodów pod warunkiem, że nie będzie skrętu w lewo z Orlińskiego we Włodarczyka.


-
- Posty: 314
- Rejestracja: 09 lip 2015, 21:27
- Lokalizacja: O6
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Czytajcie to co jest dostępne w sieci:
Poza tym to są założenia. Geometrię dokładną ustali w kilku wariantach projektant, a ZIKIT wybierze odpowiedni wariant, dlatego dyskusja czy zmieści się 4, 6 czy 8 pojazdów jest tylko naszym gdybaniem.
* należy przewidzieć ruch jednokierunkowy z ul. Włodarczyka w kierunku ul. Orlińskiego (pas ruchu do skrętu w lewo ul. Włodarczyka może być przeznaczony na poszerzenie wlotu
Poza tym to są założenia. Geometrię dokładną ustali w kilku wariantach projektant, a ZIKIT wybierze odpowiedni wariant, dlatego dyskusja czy zmieści się 4, 6 czy 8 pojazdów jest tylko naszym gdybaniem.
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
sam.slater pisze:Poza tym to są założenia. Geometrię dokładną ustali w kilku wariantach projektant, a ZIKIT wybierze odpowiedni wariant, dlatego dyskusja czy zmieści się 4, 6 czy 8 pojazdów jest tylko naszym gdybaniem.
Może ZIKiT, albo projektant powinni zajrzeć na forum, bo tu sporo istotnych spraw poruszono. Podobnie, jak sporo jest opinii o wprowadzeniu drogi jednokierunkowej pod Orlińskiego 1

Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Jak dla mnie to nie ma problemu z dostaniem się na pas w stronę Nowohuckiej. Wyskoczyć można z Orlińskiego i za zawrotce ustawić na lewym pasie, albo z Włodarczyka jest zakręt w lewo. Jedynie auta stojące na wlocie w ulice Włodarczyka z Orlińskiego tamują ruch. Także dostać się można dwojako na 2 stronę Stella więc po co ta przebudowa hmm..?
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
madoxx pisze:więc po co ta przebudowa hmm..?
Głównie dla przejścia dla pieszych i możliwości wyznaczenia w jego sąsiedztwie przystanków autobusowych.
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
D89 pisze:Właśnie dlatego "nie kładka" że ten projekt to prowizorka. Docelowo, w związku z budową S7 i POK będzie przebudowany cały węzeł Bora Komorowskiego - Stella Sawickiego - Andersa - Okulickiego - Wiślicka. Co nieco widać tutaj: bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/188249/karta ale ktoś kiedyś wrzucał na forum lepsze rysunki koncepcyjne.xksisnki pisze:- Czemu nie kładka?
Długoterminowo najlepszym rozwiązaniem byłby tunel dla nowohuckiej tak jak jest to przy skrzyżowaniu z jana pawła i zrobienie w końcu normalnego skrzyżowania na górze dla orlińskiego i comarchu. Ale niestety zabraknie na to funduszy
Nie do konca rozumiem jak czytac ta mapke... moglbys przyblizyc jak ma sie zmienic ten wezel Bora-Stella-Okulicka?
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Jest temat na forum - budowa tramwaju / przebudowa ul. Stella-Sawickiego, przy tym ma powstać Węzeł Mistrzejowice - rondo na wysokości Pasa Startowego oraz bezkolizyjne, wielopoziomowe skrzyżowanie Stella-Sawickiego z Bora-Komorowskiego. Swoją drogą, pod wspomnianym rondem na wysokości pasa, ma powstać tunel dla jadących prosto, idealnie by było gdyby został nieco przedłużony w kierunku al. Jana Pawła II, dzięki czemu najbardziej uciążliwy ruch w okolicy osiedla, zostałby schowany pod ziemię - o to warto by się starać na etapie realizacji tych planów 
Ale mimo wszystko, to cały czas jest mocno odległa perspektywa czasowa 8-10 lat, więc mówienie, że nie ma sensu nic robić, bo przecież będzie przebudowa robiona, uważam za nietrafione.

Ale mimo wszystko, to cały czas jest mocno odległa perspektywa czasowa 8-10 lat, więc mówienie, że nie ma sensu nic robić, bo przecież będzie przebudowa robiona, uważam za nietrafione.
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Myślę, że projekt podlinkowany przez iti jest już nieaktualny. Jeśli popatrzeć się na nową budowę obok stacji CirkleK przy ul. Włodarczyka, to wychodzi na to, że budowane bloki powstają centralnie na trasie planowanej jezdni. Co wy na to?

satelita

mapka

satelita

mapka
- Wściekły Wąż
- Posty: 251
- Rejestracja: 04 gru 2017, 18:15
Re: Przejście dla pieszych / skrzyżowanie ul. Stella-Sawickiego i Orlińskiego ze światłami i lewoskrętem
Myślę, że wystarczyło swojego newsa wrzucić w jeden wątek a nie kilka. W innym już Ci wyjaśniono, że całkowicie się mylisz.
Na przyszłośc polecam też nie wyciągać dalekoidących wniosków na podstawie poglądowego SCHEMATU, bo nie oddaje on skali.
Na przyszłośc polecam też nie wyciągać dalekoidących wniosków na podstawie poglądowego SCHEMATU, bo nie oddaje on skali.
Wróć do „Dzielnica Czyżyny w Krakowie - sprawy ważne dla mieszkańców”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość