Witam,
Nie wiem czy zauważyliście ale woda ciepła w klatce A jest bardzo niskiej temperatury. Zawsze była bardzo gorąca ale w ostatnim czasie temperatura znacząco spadła. Czy ktoś to zgłaszał?
Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
Vixen007 pisze:Witam,
Nie wiem czy zauważyliście ale woda ciepła w klatce A jest bardzo niskiej temperatury. Zawsze była bardzo gorąca ale w ostatnim czasie temperatura znacząco spadła. Czy ktoś to zgłaszał?
W klatce C też spadła woda do letniej temp,mam 4msc dziecko i muszę grzać wodę w czajniku żeby je wykąpać!o zgrozo! Jutro zadzwonię do Mpecu
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 maja 2017, 20:05
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
u mnie to samo, klatka C... Ciśnienie kiepskie + letnia woda.
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
Letnia woda jest cały czas, czy okresowo, jeśli się leje, to raz jest cieplejsza, a raz zimniejsza? Bo tak też zdarza się w nowych blokach od Budimexu. I zanim zaczniesz dzwonić do MPECu, to warto jeszcze skontaktować się z zarządcą bloku.
-
- Posty: 110
- Rejestracja: 14 wrz 2016, 10:11
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
Podobnie u mnie. To chyba "usterka" dla zarządcy.
Wydaje mi się że na okres letni zarządca przykręcał ciepłą wodę.My płaciliśmy jak za ciepłą a w lato myjemy się letnią co jest naturalne;). W zeszłym roku było podobnie, bo jeszcze w listopadzie nie było "100% mocy ciepłej wody".
Słyszałem że to taki trik zarządzających na zaoszczędzenie, ale nie wiem ile w tym prawdy.W sumie łatwy do zweryfikowania, bo można sprawdzić ile zostało podgrzane w skali całego bloku.
Wydaje mi się że na okres letni zarządca przykręcał ciepłą wodę.My płaciliśmy jak za ciepłą a w lato myjemy się letnią co jest naturalne;). W zeszłym roku było podobnie, bo jeszcze w listopadzie nie było "100% mocy ciepłej wody".
Słyszałem że to taki trik zarządzających na zaoszczędzenie, ale nie wiem ile w tym prawdy.W sumie łatwy do zweryfikowania, bo można sprawdzić ile zostało podgrzane w skali całego bloku.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 maja 2017, 20:05
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
antek - na początku były skoki, raz gorąca raz letnia. Teraz od kilku dni (przynajmniej u mnie) jest letnia cały czas.Letnia woda jest cały czas, czy okresowo, jeśli się leje, to raz jest cieplejsza, a raz zimniejsza?
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
elmirka55 pisze:Vixen007 pisze:Witam,
Nie wiem czy zauważyliście ale woda ciepła w klatce A jest bardzo niskiej temperatury. Zawsze była bardzo gorąca ale w ostatnim czasie temperatura znacząco spadła. Czy ktoś to zgłaszał?
W klatce C też spadła woda do letniej temp,mam 4msc dziecko i muszę grzać wodę w czajniku żeby je wykąpać!o zgrozo! Jutro zadzwonię do Mpecu
Proszę dzwonić do konserwatora budynku (numer jest w każdej klatce). Ja zgłosiłam i ma przyjechać jutro. Mam nadzieję, że wreszcie coś naprawi.
-
- Posty: 2
- Rejestracja: 26 wrz 2017, 14:05
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
(klatka C) u mnie od stycznia wszystko było w najlepszym porządku, dopiero wczoraj wieczorem maksymalna temperatura wody - letnia, dzisiaj rano niestety stan ten nie zmienił się... Czy udało się może coś zdziałać?
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
w zzn powiedziano mi, żeby dzwonić do administratora, jednak od rana nikt nie odbiera. Czy ma ktoś inny numer do administratora niz 12 312 28 94?
Re: Problem z niską temperaturą ciepłej wody w kranie - Avia 2
Szanowni Państwo,
Od kilku dni odbieramy zarówno zgłoszenia telefoniczne jak i zgłodszenia przez IOK w DOM5 w sprawie braków ciepłej wody na budynku lub nie wystarczającej jej temperatury. W związku z powyższym administracja ZZN podjęła nastepujące kroki:
1. w pierwszej kolejności automatyka została sprawdzona przez konserwatora budynku i parametry po ustawieniu miały wskazywać na poprawę.
2. w kolejnym kroku zgłosiliśmy problem do MPEC Kraków w celu sprawdzenia węzła.
Kontrola została wykonana w dniu 26.09.2017 w godzinach dopołudniowych. Węzeł został wyregulowany i zostały podniesione parametry.
Proszę Państwa o kontrolę temperatury wody w dniu dzisiejszym. Jeżeli problem nadal będzie istniał, tzn. woda nie będzie miała odpowiedniej temperatury - proszę o wiadomość zwrotną na adres krakow@zzn.pl.
Będziemy zgłaszać do MPEC dalszą regulację.
z wyrazami szacunku
Ewa Gawalska
Wróć do „Avia 2 (etap III) - forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości