janina_nowak pisze:Sama nie wiem, dla mnie jest ok, tak jak jest. Wszystkie moje sprawy były załatwiane szybko i skutecznie. Oczywiście mamy demokrację i dostosuje się do Waszego zdania.
@janina_nowak poważnie jest ok dla Ciebie?
To że nikt od ponad dwóch miesięcy nie zajmuje się naszym blokiem?
To, że na maile nikt nie odpisuje?
To, że nie można się dodzwonić na wskazany nr w strefie klienta?
To, że sprawa przeciekania ścian w garażu ostatecznie nie jest wyjaśniona?
To, że monitoring po likwidacji ochrony 2lata temu nadal nie jest zamontowany (mimo, że uchwała w tej sprawie przeszła)
To, że nie są wyjaśnione sprawy finansowe za 2017 i 2018 rok?
To, że ktoś wynajmuje inną firmę do czyszczenia odpływów mimo, że w umowie mamy zagwarantowane czyszczenie przez inną firmę i płacimy podwójnie?
To, że hala garażowa miała być czyszczona 4 razy w roku , a w 2018 była tylko 3 razy, a i tak płacimy tak jakby były 4 czyszczenia (w tym 2019, była na razie raz. Co zrobimy sobie kumulacje pod koniec roku i ktoś przeczyści w jednym miesiącu 3 razy? To nie jest efektywne zarządzanie.)?
To, że gołym okiem widać, że w okół innych bloków ktoś coś robi, a u nas nie?
To, że brak koszy na segregacje śmieci zgodnie z nową ustawą?
Nie będę wszystkich rzeczy wypisywał.
Wejdź w strefę klienta https://www.strefaklienta24.pl/zzn/cont ... ontr/login zaloguj się (o ile jesteś prawnym właścicielem mieszkania w którym mieszkasz, a jak tak to czy w ogóle złożyłaś wniosek o dostęp do strefy), a potem wejdź na link z protokołu ostatniego zebrania https://www.strefaklienta24.pl/zzn/iok/ ... Ident=1138
Zobaczysz na ile rzeczy czekamy z odpowiedzią/wyjaśnieniem.
Odpowiedzi te miały być udzielone do 15.04.2019 zgodnie z protokołem ze zebrania.
A "zarządca" nic z tym sobie nie robi.
Dla mnie to nie jest ok.
Ale tak jak piszesz mamy demokrację i każdy swój podgląd może przedstawić.