Zagłosowanie Za to konieczność. Ewentualnie jeśli ktoś poczuje się pokrzywdzony, że nie może parkować w miejscu w którym nikomu nie przeszkadzał to można zwrócić się do Zarządcy z prośbą o oznakowanie dodatkowego miejsca do parkowania - nawet jak się będzie opierać to wnioski można też przegłosować na zebraniu.
Jeśli nie oznakujemy terenu to dewastacji będzie przybywać, za tym idą oczywiście koszty późniejszego dosiania zieleni, naprawy chodnika lub wymiany kostek chodnikowych zabrudzonych olejem.
Zastanawiam się co stanie się jeśli Zarządca zagłosuje przeciwko a później na przejściu dla pieszych ktoś wyjdzie zza dostawczaka i stanie się wypadek a Zarządca będzie mieć wytoczoną sprawę sądową. W mojej opinii Zarządca dbając o bezpieczeństwo powinien oddać głos na tak nawet bez akceptacji ze strony wszystkich Właścicieli.
Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
To512 pisze:W jaki sposób? Ograniczenie prędkości do 20km/h i pierwszeństwo dla pieszych? Brakuje tylko fotoradaru na osiedlu
A z jaką prędkością chciałbyś poruszać się na osiedlu w pobliżu przedszkoli placów zabaw i przejść dla pieszych???
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
A z jaką prędkością chciałbyś poruszać się na osiedlu w pobliżu przedszkoli placów zabaw i przejść dla pieszych???
Do tego zmierzam. Na zdrowy rozsądek strefa miejska niewiele zmieni bo i tak każdy porusza się i będzie poruszał ostrożnie.
Stąd też moje pytanie - jak strefa miejska zwiększy bezpieczeństwo.
Zagłosowanie Za to konieczność. Ewentualnie jeśli ktoś poczuje się pokrzywdzony, że nie może parkować w miejscu w którym nikomu nie przeszkadzał to można zwrócić się do Zarządcy z prośbą o oznakowanie dodatkowego miejsca do parkowania - nawet jak się będzie opierać to wnioski można też przegłosować na zebraniu.
Zagłosowanie ZA nie jest koniecznością, dopóki dopóty nie zostanie ustalone oznakowanie dodatkowych miejsc do parkowania. Jeżeli takowe zostanie poczynione to ok. Natomiast ze wstępnych informacji które uzyskałem NIE DA SIĘ TEGO ZROBIĆ.
Także sorry, nie będzie gdzie parkować

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Też uważam, że to nie jest wcale konieczność. W przypadku kiedy nie ma ogólnodostępnych miejsc postojowych na osiedlu wątpię czy głosować za. Jeżeli ktokolwiek będzie chciał przyjechać do nas w odwiedziny to nie będzie miał żywcem gdzie zaparkować choćby na chwile (jeden wieczór). Moim zdaniem chodniki są na tyle szerokie (większość) ze powinno moc dać się na nich parkować pod warunkiem ze piesi mogą przejść z jednego chodnika na drugi. Oczywiście nie mowie tu o terenach zielonych czy zastawianiu wjazdu do garażu bo za to bym bił pasem 

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Tylko ze formalnie nie można teraz i nigdy nie można było parkwać gdzie popadnie (znaki droga pożarowa już nawet są ustawione). Strefa zamieszkania zmieni tyle że policja i straż miejska będzie sadziła mandaty za takie parkowanie.
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Jasne, że nie gdzie popadnie - wszystko w granicach zdrowego rozsądku. W piśmie od budimexu jest takie zdanie
Czy tak jak wspomniał użytkownik k59 celem jest celem jest zwiększenie bezpieczeństwa, czy macie jakiś inny problem który można rozwiązać tylko strażą miejską bądź policją (np. niszczenie terenów zielonych).
Gdyby tak było to bardziej bym zrozumiał idee pozbawiania mieszkańców 7 bloków około 100 miejsc parkingowych.
Może istnieje jakiś sposób, żeby rozwiązać temat inaczej niż kręcić samym na siebie bicz?
.Ponadto karani będą również kierowcy parkujący w sposób który nie utrudnia właściwej komunikacji pieszo-jezdnej, a wykorzystuje neutralne miejsca
Czy tak jak wspomniał użytkownik k59 celem jest celem jest zwiększenie bezpieczeństwa, czy macie jakiś inny problem który można rozwiązać tylko strażą miejską bądź policją (np. niszczenie terenów zielonych).
Gdyby tak było to bardziej bym zrozumiał idee pozbawiania mieszkańców 7 bloków około 100 miejsc parkingowych.
Może istnieje jakiś sposób, żeby rozwiązać temat inaczej niż kręcić samym na siebie bicz?
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Wszystko w aktcie notarialnym było opisane, że nie można parkować poza miejscami wyznaczonymi. Aktualnie auta stoja w taki sposób, że ciężko jest przejść czy przejechać do wykupionego miejsca. Dobrze wszyscy wiedzieli, że nie ma miejsc ogólnodostępnych a mimo to kupili mieszkania. Do godziny 17-18 dużo wolnych miejsc jest na ulicy orlińskiego ale i tak trzeba podjechać pod sama klatkę. Wczoraj tak mnie jakiś !@#%!#$! zastawił że nie mogłem wyjechać autem... Kolejne pytanie to kiedy będzie brama do osiedla zamykana. (też jestem za tym, żeby każdy mieszkaniec otrzymał pilota)
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Też jestem za tym żeby brama była zamykana i każdy z mieszkańców miał do niej pilot. ale to chyba też musi być w ten sam sposób załatwione jak glosowanie na temat strefy zamieszkania nie?
Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
Też jestem za - od kiedy zrobili na Orlińskiego miejsca parkingowe to szczerze mówiąc nawet po godzinie 18 nie ma problemu z zaparkowaniem - niestety dla wielu problemem jest przejście odcinka 200-300m , najłatwiej stanąć na przejściu dla pieszych albo na całym chodniku najlepiej pod samą klatką- najwyższa pora nauczyć ludzi gdzie nie wolno parkować, a tylko wprowadzenie strefy zamieszkania to umożliwi.Nareszcie 

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie
marcinc pisze:Też uważam, że to nie jest wcale konieczność. 1. W przypadku kiedy nie ma ogólnodostępnych miejsc postojowych na osiedlu wątpię czy głosować za. 2.Jeżeli ktokolwiek będzie chciał przyjechać do nas w odwiedziny to nie będzie miał żywcem gdzie zaparkować choćby na chwile (jeden wieczór). 3.Moim zdaniem chodniki są na tyle szerokie (większość) ze powinno moc dać się na nich parkować pod warunkiem ze piesi mogą przejść z jednego chodnika na drugi. Oczywiście nie mowie tu o terenach zielonych czy zastawianiu wjazdu do garażu bo za to bym bił pasem
ad. 1 A gdzie proponujesz wyznaczyć takie miejsce parkingowe?
ad. 2 Za to jeśli swoich gości ulokujesz z parkowaniem na chodniku to nie będzie żywcem gdzie przejść. Licz się też z tym że jak ktoś nie da rady przejść to Twoim gościom postawią na sztorc wycieraczki i wkleją Karnego Kut...a za zaparkowanie na środku chodnika. Bardzo będą miło wspominać wizytę i na pewno polecą reszcie znajomym odwiedziny
ad. 3 gdzie jest taki szeroki chodnik żeby zmieścił się samochód i np. wózek z dzieckiem?
To512 pisze:Czy tak jak wspomniał użytkownik k59 celem jest celem jest zwiększenie bezpieczeństwa, czy macie jakiś inny problem który można rozwiązać tylko strażą miejską bądź policją (np. niszczenie terenów zielonych).
Ja mam problem ze jak przechodziłem ostatnio przejściem dla pieszych zza busa to lusterkiem potrącił mnie rozpędzony samochód który leciał na pewno więcej niż 20km/h. Problem był też jak jakiś gość nie widział auta zza czarnego merca A-klasa(stoi bardzo często na środku skrzyżowania) i doprowadził do stłuczki.
Nie pozbędziemy się tego problemu w inny sposób niż poprzez oznakowanie - za duże osiedle żeby mogła panować tu samowola.
Ostatnio zmieniony 18 lip 2018, 15:57 przez M4334, łącznie zmieniany 1 raz.
Wróć do „Osiedle Avia - forum dotyczące tematów ogólnych”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość