Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Forum osiedla Avia dla mieszkańców i osób planujących zakup. Standard wykończenia, podpisywanie umów, odbiory.
RaceX
Posty: 125
Rejestracja: 23 kwie 2018, 8:04

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: RaceX » 24 lip 2018, 13:40

mmm123 pisze:
RaceX pisze:Nie widzę sensownych komentarzy przeciwników wprowadzenia strefy. Obecna sytuacja z parkowaniem nie może być akceptowana i nie można jej pozostawić w obecnym stanie. Jeżeli nie ma sensownych propozycji odblokowania zakrętów, przejść dla pieszych i trawników, to mój mail pójdzie z prośbą o wprowadzenie strefy.

Jest sensowna alternatywa. Wprowadzenie strefy ruchu. Skrzyżowania, przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych. To jest wersja kompromisowa. Tylko proszę nie pisać, że wszystkie drogi w Avii są pożarowe i nie wolno parkować, bo nie chce mi się już tych bzdur komentować.

Proszę napisać, jak można obejść parkowanie wzdłuż bloków. Bx i zarządca przekazali mi, że nie ma na to szans, żeby legalnie ustanowić takie miejsca.

iti
Posty: 1482
Rejestracja: 13 lip 2014, 1:15

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: iti » 24 lip 2018, 13:43

RaceX pisze:Do kogo należy działka pozostałego lotniska??

Tam właściciele są różni, większość to osoby prywatne, trochę też należy do miasta. Natomiast pas jest objęty ochroną konserwatorską i nie można na nim nic wybudować, przynajmniej nic dużego. Ale, jak pokazuje praktyka, ogrodzenia na nim stawiać można.

mmm123
Posty: 286
Rejestracja: 23 sty 2018, 23:00

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: mmm123 » 24 lip 2018, 13:49

RaceX pisze:
mmm123 pisze:
RaceX pisze:Nie widzę sensownych komentarzy przeciwników wprowadzenia strefy. Obecna sytuacja z parkowaniem nie może być akceptowana i nie można jej pozostawić w obecnym stanie. Jeżeli nie ma sensownych propozycji odblokowania zakrętów, przejść dla pieszych i trawników, to mój mail pójdzie z prośbą o wprowadzenie strefy.


Jest sensowna alternatywa. Wprowadzenie strefy ruchu. Skrzyżowania, przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych. To jest wersja kompromisowa. Tylko proszę nie pisać, że wszystkie drogi w Avii są pożarowe i nie wolno parkować, bo nie chce mi się już tych bzdur komentować.

Proszę napisać, jak można obejść parkowanie wzdłuż bloków. Bx i zarządca przekazali mi, że nie ma na to szans, żeby legalnie ustanowić takie miejsca.

No właśnie formalnie nie można wyznaczyć parkingu np wzdłuż Avii3 albo Avii4. Dlatego strefa zamieszkania zlikwiduje wszystkie takie miejsca i nie będzie możliwości wyznaczenia miejsc parkingowych. Strefa ruchu nie wymaga wyznaczania miejsc parkingowych, czyli dalej będzie można parkować wzdłuż Avii3 i Avii4- nikt mandatu nie dostanie, pod warunkiem zachowania odległości od skrzyżowań i przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych.


mmm123
Posty: 286
Rejestracja: 23 sty 2018, 23:00

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: mmm123 » 24 lip 2018, 13:52

Poza tym przy zaparkowanych samochodach jak obecnie straż pożarna spokojnie może przejechać wzdłuż Avii3 i Avii4, czego nie można powiedzieć o blokach między Avia1 i Avia2. To wszystko było już sprawdzane.

przemu
Posty: 34
Rejestracja: 26 wrz 2016, 9:30

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: przemu » 24 lip 2018, 13:55

mmm123 pisze:Poza tym przy zaparkowanych samochodach jak obecnie straż pożarna spokojnie może przejechać wzdłuż Avii3 i Avii4, czego nie można powiedzieć o blokach między Avia1 i Avia2. To wszystko było już sprawdzane.

A czy strefa ruchu zabroni parkować pomiedzy avia1 i avia2 czy w innych miejscach w których straż nie moze przejechac?

maniekmal
Posty: 337
Rejestracja: 18 wrz 2015, 11:04
Lokalizacja: Avia3

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: maniekmal » 24 lip 2018, 13:56

ciągle wspominane są jakieś "neutralne" miejsca parkingowe wzdłuż Avia 3 i Avia 4. Niech przeciwnicy strefy zamieszkania zastanowią się ilu tych miejsc faktycznie bronią. Powiedzmy, że przy każdym skrzyżowaniu powinniśmy zostawić jakieś 10m wolnego chodnika, brak możliwości parkowania na przejściach dla pieszych, na trawie itd itp. Ile tych miejsc zostanie? 20 na całym osiedlu? Czy chce wam się o te miejsca szarpać?

kazlev
Posty: 80
Rejestracja: 21 sty 2016, 15:14

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: kazlev » 24 lip 2018, 13:59

mmm123 pisze:
RaceX pisze:Nie widzę sensownych komentarzy przeciwników wprowadzenia strefy. Obecna sytuacja z parkowaniem nie może być akceptowana i nie można jej pozostawić w obecnym stanie. Jeżeli nie ma sensownych propozycji odblokowania zakrętów, przejść dla pieszych i trawników, to mój mail pójdzie z prośbą o wprowadzenie strefy.

Jest sensowna alternatywa. Wprowadzenie strefy ruchu. Skrzyżowania, przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych. To jest wersja kompromisowa. Tylko proszę nie pisać, że wszystkie drogi w Avii są pożarowe i nie wolno parkować, bo nie chce mi się już tych bzdur komentować.

To ten znak informujący że wszystkie droga są pożarowe i nie można na nich parkowac Budimex postawił dla hecy?


Awatar użytkownika
Czerwony
Posty: 32
Rejestracja: 26 cze 2017, 11:25
Lokalizacja: Avia

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: Czerwony » 24 lip 2018, 14:18

kazlev pisze:To ten znak informujący że wszystkie droga są pożarowe i nie można na nich parkowac Budimex postawił dla hecy?

A w jakimś innym celu? :)

RaceX
Posty: 125
Rejestracja: 23 kwie 2018, 8:04

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: RaceX » 24 lip 2018, 14:19

mmm123 pisze:
RaceX pisze:
mmm123 pisze:Jest sensowna alternatywa. Wprowadzenie strefy ruchu. Skrzyżowania, przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych. To jest wersja kompromisowa. Tylko proszę nie pisać, że wszystkie drogi w Avii są pożarowe i nie wolno parkować, bo nie chce mi się już tych bzdur komentować.

Proszę napisać, jak można obejść parkowanie wzdłuż bloków. Bx i zarządca przekazali mi, że nie ma na to szans, żeby legalnie ustanowić takie miejsca.

No właśnie formalnie nie można wyznaczyć parkingu np wzdłuż Avii3 albo Avii4. Dlatego strefa zamieszkania zlikwiduje wszystkie takie miejsca i nie będzie możliwości wyznaczenia miejsc parkingowych. Strefa ruchu nie wymaga wyznaczania miejsc parkingowych, czyli dalej będzie można parkować wzdłuż Avii3 i Avii4- nikt mandatu nie dostanie, pod warunkiem zachowania odległości od skrzyżowań i przejścia dla pieszych i 1.5m chodnika dla pieszych.

Zapytałem swojego radcy o wprowadzenie strefy ruchu i usłyszałem "nie można w strefie ruchu parkować na drogach pożarowych".
To jak będzie można parkować, jak wszystkie drogi u nas na osiedlu są "pożarowymi"??

mmm123
Posty: 286
Rejestracja: 23 sty 2018, 23:00

Re: Wprowadzenie Strefy zamieszkania na osiedlu Avia - wady / zalety / głosowanie

Postautor: mmm123 » 24 lip 2018, 14:49

maniekmal pisze:ciągle wspominane są jakieś "neutralne" miejsca parkingowe wzdłuż Avia 3 i Avia 4. Niech przeciwnicy strefy zamieszkania zastanowią się ilu tych miejsc faktycznie bronią. Powiedzmy, że przy każdym skrzyżowaniu powinniśmy zostawić jakieś 10m wolnego chodnika, brak możliwości parkowania na przejściach dla pieszych, na trawie itd itp. Ile tych miejsc zostanie? 20 na całym osiedlu? Czy chce wam się o te miejsca szarpać?

20×30tyś zł = 600tyś zł dla naszego osiedla
Mało?



Wróć do „Osiedle Avia - forum dotyczące tematów ogólnych”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości