Awaria masowa internetu na osiedlu Orlińskiego w Krakowie - Netia
: 26 maja 2018, 10:49
Cześć,
Mam pytanie do osób korzystających z usług interneti, czy zwróciliście ostatnio uwagę u siebie na spadek prędkości ?
Mam wrażenie, że z początkiem kwietnia, jakość się pogorszyła. Korzystam z usługi Internet MAX 100 + TV, największą prędkość na kablu przy jednym urządzeniu mam do 25 Mbps a średnio ok 15.
Problem jest dość nietypowy bo do lokalu przy bezpośrednim podłączeniu usługi z pominięciem routera szybkość jest normalna.
Nie jest to wina routera, sprawdzane już na 2xNetiaSpot, Huawei, TP LINK AC1200 - dla każdego analogicznie taka sama sytuacja.
Dostałem informacje po trzech zgłoszeniach, dwóch wizytach techników, że to awaria masowa, która ma być rozwiązania do tygodnia dlatego szukam potwierdzenia, czy zauważyliście takie problemy u siebie. Nie chciałbym, żeby to była jakaś polityka firmy, że w ten sposób dostarczają usługę. Usługa nie jest droga ale jeżeli oferują takie prędkości to niech się tego trzymają.
Proszę sprawdźcie na kablu u siebie jaki macie transfer na speedtest i dajcie znać - jeżeli macie podobne problemy to możecie czekać albo zgłaszać. Dzięki
http://www.speedtest.net/result/7322664168
Mam pytanie do osób korzystających z usług interneti, czy zwróciliście ostatnio uwagę u siebie na spadek prędkości ?
Mam wrażenie, że z początkiem kwietnia, jakość się pogorszyła. Korzystam z usługi Internet MAX 100 + TV, największą prędkość na kablu przy jednym urządzeniu mam do 25 Mbps a średnio ok 15.
Problem jest dość nietypowy bo do lokalu przy bezpośrednim podłączeniu usługi z pominięciem routera szybkość jest normalna.
Nie jest to wina routera, sprawdzane już na 2xNetiaSpot, Huawei, TP LINK AC1200 - dla każdego analogicznie taka sama sytuacja.
Dostałem informacje po trzech zgłoszeniach, dwóch wizytach techników, że to awaria masowa, która ma być rozwiązania do tygodnia dlatego szukam potwierdzenia, czy zauważyliście takie problemy u siebie. Nie chciałbym, żeby to była jakaś polityka firmy, że w ten sposób dostarczają usługę. Usługa nie jest droga ale jeżeli oferują takie prędkości to niech się tego trzymają.
Proszę sprawdźcie na kablu u siebie jaki macie transfer na speedtest i dajcie znać - jeżeli macie podobne problemy to możecie czekać albo zgłaszać. Dzięki
http://www.speedtest.net/result/7322664168