Prawda jest taka że jak sami się nie zorganizujemy to Panie z ZZn chyba nie wiele zrobią.
Tym bardziej że mam wrażenie że trochę jest im na rękę że to zbieranie podpisów tak trwa, na zebraniu tłumaczyły się że jest kilku właścicieli mieszkań którzy mają ich kilka i z nimi mają bardzo utrudniony kontakt ale co więcej mogą zrobić.
Dlatego warto powołać własny zarząd i to z każdej klatki min 2 osoby i wtedy faktycznie będziemy więcej wiedzieć co się dzieje
Może faktycznie wywiesić na klatkach "przypominajkę" o głosowaniu oraz dodatkowo adres na forum???
Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
-
- Posty: 81
- Rejestracja: 23 mar 2016, 22:25
-
- Posty: 16
- Rejestracja: 23 sty 2018, 15:55
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Myślę, że własny zarząd to spoko pomysł. Będzie dodatkowo wsparciem i mobilizatorem dla administratora. Łatwiej jest rozmowy prowadzić z "delegacją" mieszkańców niż ze wszystkimi. Jak dla mnie spoko.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 02 lis 2014, 15:36
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Brawo 
okazuje się, że nasza wielka wspólnota jest w stanie przegłosować uchwały - na stronie zzn odfajkowane są dwie: w sprawie rezygnacji z ochrony i zatwierdzenia SF za 2017.
tak trzymać, moi drodzy Państwo
a tak na marginesie - fajnie by było, gdyby ta o funduszu remontowym (nr3) również przeszła ZA. Naprawdę może nam się to przydać, a w kontekście obniżki za ochronę, mam nadzieję że 0,2 zł/m2 można już przełknąć.

okazuje się, że nasza wielka wspólnota jest w stanie przegłosować uchwały - na stronie zzn odfajkowane są dwie: w sprawie rezygnacji z ochrony i zatwierdzenia SF za 2017.
tak trzymać, moi drodzy Państwo

a tak na marginesie - fajnie by było, gdyby ta o funduszu remontowym (nr3) również przeszła ZA. Naprawdę może nam się to przydać, a w kontekście obniżki za ochronę, mam nadzieję że 0,2 zł/m2 można już przełknąć.
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
A co z uchwałami z ostatniego zebrania ? Wiadomo kiedy będą dostępne do elektronicznego głosowania?
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Nietoperzu pisze:Brawo
okazuje się, że nasza wielka wspólnota jest w stanie przegłosować uchwały - na stronie zzn odfajkowane są dwie: w sprawie rezygnacji z ochrony i zatwierdzenia SF za 2017.
Fajnie, że udało się zebrać te podpisy, ale mam prośbę do Państwa, którzy chodzą po bloku i zbierają podpisy, żeby przy następnej okazji nie nawiedzali lokatorów o godz. 22:30, bo to lekka przesada. Myślę, że duża część ludzi już o tej godzinie kładzie się spać i dzwonienie do upadłego (kiedy nie otwarto drzwi po pierwszym dzwonku) nie jest w porządku.
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Mate pisze:A co z uchwałami z ostatniego zebrania ? Wiadomo kiedy będą dostępne do elektronicznego głosowania?
Są nowe uchwały do głosowania.
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
kasiekk pisze:Nietoperzu pisze:Brawo
okazuje się, że nasza wielka wspólnota jest w stanie przegłosować uchwały - na stronie zzn odfajkowane są dwie: w sprawie rezygnacji z ochrony i zatwierdzenia SF za 2017.
Fajnie, że udało się zebrać te podpisy, ale mam prośbę do Państwa, którzy chodzą po bloku i zbierają podpisy, żeby przy następnej okazji nie nawiedzali lokatorów o godz. 22:30, bo to lekka przesada. Myślę, że duża część ludzi już o tej godzinie kładzie się spać i dzwonienie do upadłego (kiedy nie otwarto drzwi po pierwszym dzwonku) nie jest w porządku.
Gdyby Państwo w przewidzianym terminie zagłosowali to takie chodzenie po mieszkaniach wcale nie byłoby konieczne.
Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
czekamy 2017 pisze:gapek,
ja bym dodała jeszcze same wrażenia ze spotkania bo mieszkańcy którzy nie byli na spotkaniach mogą nie wiedzieć co i jak
Rzuca się kompletnie nie przygotowanie Pań do spotkania.
czekamy2017,
muszę przyznać, że rzeczywiście Panie były średnio przygotowane do zebrania i tematów wtedy omawianych, ciężko idzie też załatwianie spraw na co dzień. Być może to kwestia tego, że te Panie mają 10 czy 12 bloków, którymi zarządzają we dwie, więc raczej czasu na zajęcie się naszym nie ma zbyt dużo w 40 godzinnym tygodniu pracy..
Co do stażu pracy Pań - obie Panie zajmują się naszym blokiem od stycznia, więc chyba trudno powiedzieć, że są nowe..
to, że jest kiepski przepływ informacji na linii administracja - mieszkańcy - to prawda i jak widać na razie się nie polepsza, mimo zwrócenia na to uwagi na zebraniu, ale chyba równie kiepski jest przepływ informacji w ramach samej firmy zarządzającej..
co do przekazywania informacji od administracji do mieszkańców, to ono w miarę funkcjonuje, pod warunkiem zadzwoni zapyta, dopyta, itd. ale chyba nie tak to powinno wyglądać
Co do zbiórki podpisów - rzeczywiście taka akcja została zainicjowana ze względu na niską frekwencję w głosowaniu oraz konieczność przegłosowania uchwały ws. ochrony do końca maja, aby ta uchwała nie stała się bezprzedmiotowa (w uchwale wskazana była data, że od 1 lipca rezygnujemy z ochrony, a więc ochrona musiałaby zakończyć działalność z dniem 30 czerwca, aby to zrobić, przy miesięcznym wypowiedzeniu, należało wypowiedzieć umowę firmie do końca maja,a do tego konieczna była podjęta uchwała). Zamiast chodzić i głosować jedną uchwałę zdecydowaliśmy, że będziemy przedstawiać wszystkie uchwały, także te z drugiego zebrania, z racji dużych opóźnień w zamieszczaniu uchwał przez administrację.
Ze swojej strony przepraszam za wszystkie niedociągnięcia, ale była to nasza pierwsza "zbiórka" i pewne uchybienia pojawiły się z racji małego doświadczenia, wielkiego budynku i naglącego czasu.
Rzeczywiście może powinniśmy byli zamieścić ogłoszenie na forum, czy też na klatkach, ale nie zostało to zrobione z dwóch względów - 1. nie miałam już wolnej chwili, żeby pisać na forum, a myślałam, że osoby tutaj zaglądające czytały wcześniejsze wpisy i już zagłosowały, 2. po wydrukowaniu list z uchwałami zabrakło mi tuszu na drukowanie ogłoszeń a brak było czasu na zakup nowego tonera

I coś co powinno być na początku - chciałabym podziękować tym, którzy poświęcili nam chwilę, głosowali w sprawie uchwał, dziękuję też za rozmowy, miło porozmawiać z sąsiadami

Udało się przegłosować uchwałę dot. ochrony (Panowie ochroniarze będą na mnie i innych "zbierających" krzywo patrzeć..) i dwie inne uchwały, niestety pozostałym nadal brakuje kilku/kilkunastu procent do przegłosowania
I tu znów prośba i zachęta dla tych co nie głosowali, aby jednak zagłosować w sprawie uchwał - można poprzez portal klienta, można listownie, można mailowo - załączam kartę do głosowania (na stronie: https://megawrzuta.pl/download/2a084edc ... 72e31.html , hasło: NaveSeBu, którą można wydrukować, podpisać w nagłówku imieniem, nazwiskiem i nr mieszkania oraz oddać głos za lub przeciw na uchwały a następnie zrobić zdjęcia podpisanych stron lub zeskanować je i wysłać na adres administracji krakow@tumieszkamy.pl- karta ta zawiera uchwały tylko z pierwszego zebrania, ale zawsze można napisać do Pań z administracji z prośbą o kartę dotyczącą uchwał z drugiego zebrania.
Nieprzegłosowane uchwały oraz uchwały z drugiego zebrania, których zamieszczenie udało się wyprosić (poza uchwałą dotyczącą najmu powierzchni dla lokali usługowych) mają przedłużony termin głosowania - do końca czerwca.
Zachęcam do głosowania jak najszybciej, nie odkładania na później - bo często się zapomina - a np. przy szybszym przegłosowaniu uchwały w sprawie stawki MPO za wywóz śmieci, będzie możliwość obniżenia jej już od kolejnego miesiąca po przegłosowaniu uchwały.
Przepraszam za małą epopeję, ale bez zbierania podpisów wreszcie mam chwilę, żeby choć trochę wyjaśnić pewne podniesione tu kwestie

Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Daj spokój GAPEK, nie ma co przepraszać, gratuluje akcji
Jest super że spotkały się (chyba) 3 fajne osoby które wzięły sprawy w swoje ręce
Oby tak dalej 



Re: Ustalenia z drugiego zebrania wspólnoty mieszkaniowej - Orlińskiego 1
Gratuluję inicjatywy i jednocześnie dziękuję.
W razie gdyby potrzebna była pomoc przy kolejnych tego typu akcjach, proszę o kontakt na PW - w miarę możliwości postaram się pomóc.

W razie gdyby potrzebna była pomoc przy kolejnych tego typu akcjach, proszę o kontakt na PW - w miarę możliwości postaram się pomóc.
Wróć do „Orlińskiego 1 (etap III) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość