Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Forum dla osób, które kupiły mieszkanie w budynku Orlińskiego 4 w budowanym przez Budimex w krakowskich Czyżynach: zakup, budowa, wykończenie itp.
Awatar użytkownika
Żółwik
Posty: 75
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:33

Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Żółwik » 12 sty 2016, 23:08

Mam pytanie do osób które kupowały mieszkanie na 04.

Czy na portalu klienta też macie jeszcze nie zaksięgowaną ostatnią transzę, której termin wpłaty minął z 4 stycznia b.r.?

Z tego co pytałem w Budimexie to są opóźnienia w księgowaniu wpłat w księgowości w Warszawie związane z zamknięciem roku finansowego. Chciałbym wiedzieć czy innych nabywców też ten problem dotyczy.

Pasiek
Posty: 131
Rejestracja: 15 lip 2014, 17:23

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Pasiek » 12 sty 2016, 23:12

Też tak mam ale w przypadku mieszkania (ostatnia transza to MdM) - już napisałem maila do banku żeby to wyjaśnili i przesłali mi potwierdzenie zlecenia wypłaty dofinansowania, miejsce postojowe i komórka lokatorska zostały rozliczone całkowicie (kupowane za gotówkę), więc to nie problem "zamknięcia roku finansowego".

kuba
Posty: 98
Rejestracja: 23 sie 2014, 12:26

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: kuba » 12 sty 2016, 23:43

Dziś ostatnia transza została zaksięgowana na portalu klienta z odpowiednia data, u mnie średnio 5 dni później pojawiał się wpis na stronie.


jasiek
Posty: 470
Rejestracja: 21 wrz 2014, 14:09

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: jasiek » 12 sty 2016, 23:44

U nas też tak jest. Z tym, że wydaje mi się że w mailu od BMX w grudniu była informacja o tym żeby uruchomić na czas transzę z dofinansowania ponieważ wyplata tej transzy może trwać do 14 dni, więc możliwe że poprostu stąd to opóźnienie..

Awatar użytkownika
Żółwik
Posty: 75
Rejestracja: 29 sie 2014, 20:33

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Żółwik » 13 sty 2016, 0:00

Ze strony księgowości mam odpowiedź, że wpłata została zaksięgowana na czas.

Na portalu dalej nie ma jednak wpływu ostatniej transzy. Chyba faktycznie jest tak, że przelew z banku poszedł na czas zgodnie z harmonogramem tylko BDX nie rozliczył jeszcze tej wpłaty na portalu.

iti
Posty: 1482
Rejestracja: 13 lip 2014, 1:15

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy w rozliczeniu

Postautor: iti » 13 sty 2016, 1:06

Właśnie ja też od kilku dni sprawdzam, ale cały czas jej nie widzę w rozliczeniu w portalu klienta prowadzonym przez Budimex, ale jakoś się nie gorączkowałem specjalnie, bo takie opóźnienia chyba zdarzały się i wcześniej. Ale może faktycznie czas napisać do nich maila z pytaniem czy wszystko jest w porządku i kasa do nich trafiła... :idea: W końcu już minęło prawie 10 dni :!:

Fiszka
Posty: 109
Rejestracja: 07 sie 2014, 8:32

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Fiszka » 13 sty 2016, 11:42

U mnie termin ostatniej transzy kredytu był ustalony na 22.12. Dostałam mail tuż po świętach że wpłata została zaksięgowana. A na panelu klienta informacje pojawiły się dopiero po nowym roku.


Gatha
Posty: 43
Rejestracja: 07 sie 2015, 13:11

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Gatha » 13 sty 2016, 11:53

Wpłaty raczej się zaksięgowały, można zadzwonić i zapytać. Moja wpłata za parking też nie była widoczna w portalu, a wiedziałam że przelew wyszedł bo sama go robiłam (wiec nie było obaw że bank coś zapomniał). Po telefonie do Budimexu potwierdzono, że przelew dotarł tylko mają opóźnienie w uzupełnianiu danych na portalu, bo był przecież okres w którym mieli problemy techniczne. A do tego doszedł fakt zamykania roku 2015 i dodatkowo rozliczanie całości budowy. Ostatnią transze za mieszkanie miałam do 22.12.2015 i co prawda portal klienta wtedy nie działał więc jej nie było widać, ale dostałam maila o potwierdzeniu że transza do nich wpłynęła mimo że o to nie pytałam. Także nie ma się co martwić, po prostu mają opóźnienie odnośnie uzupełniania wpłat które wpłynęły po nowym roku. W grudniu Panie w księgowości miały mniej pracy a teraz za dużo rzeczy zbiegło się w tym samym czasie i pewnie mają armagedon.

iti
Posty: 1482
Rejestracja: 13 lip 2014, 1:15

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy za mieszkanie

Postautor: iti » 13 sty 2016, 12:24

Jakby coś, to zajrzyjcie sobie do portalu klienta. U mnie już pojawiła się tam w rozliczeniu kwota ostatniej transzy za mieszkanie, więc wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Jeszcze tylko sprawa ewentualnej dopłaty po tym, jak Budimex wykona obmiar powykonawczy i zobowiązania wobec dewelopera będą uregulowane :) Mam nadzieję, że i Budimex należycie wywiąże się ze swojej części umowy ;)

Pasiek
Posty: 131
Rejestracja: 15 lip 2014, 17:23

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

Postautor: Pasiek » 13 sty 2016, 12:46

Pozostało do zapłaty 0,00 :P - teraz tylko wystarczy kredyt spłacić :mrgreen:



Wróć do „Orlińskiego 4 (etap I) – forum mieszkańców budynku”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości