
Grzyb w nowym bloku od dewelopera Budimex przy Orlińsiego 4
Re: Grzyb w nowym bloku od dewelopera Budimex przy Orlińsiego 4
Ja taką umowę będę podpisywał prawdopodobnie w przyszłym tygodniu, a nie odebrałem mieszkania w pierwszym terminie, więc trzeba założyć, że część osób już podpisała umowy przeniesienia własności. Co w tej sytuacji 

Re: Grzyb w nowym bloku od dewelopera Budimex przy Orlińsiego 4
Ja umowę podpisałem już 16 maja.
Re: Grzyb w nowym bloku od dewelopera Budimex przy Orlińsiego 4
Nie wiem jak Wam się temat rozwija, ale pamiętajcie o kilku rzeczach:
1. Zarządca budynku, nie ma żadnych praw do reprezentowania Was w temacie zgłoszeń wad i usterek budynku w ramach nabytej rękojmi. Prawo do rękojmi nabywa wyłącznie każdy z właścicieli mieszkań. Powyższe moze się zmienić o ile chociażby 1 osoba te prawa przeniesie na zarządce i o ile ten się zgodzi.Jezeli tego nie uczynicie, mozecie wysylac maile i prosby do zarzadcy a ten moze je po prostu ignorowac i nic z nimi nie robic.
2.Jezeli odnotujecie jakąkolwiek usterkę w okresie rękojmi, powinniscie ją bezzwłocznie zgłosić, na piśmie do Budimexu. Najlepsza forma to list polecony za potwierdzeniem odbioru.Fachowcami nie musicie byc, natomiast postarajcie sie usterkę dokładnie opisać, zlokalizować i ew. wkleic zdjęcia.
3. Zgłaszajac usterke to wy okreslacie (narzucajac) oczekiwany termin jej usuniecia.
Tyle w skrocie. Sama sciana mogla byc zalana na etapie budowy, przemalowana na szybko bez wczsniejszego osuszenia i stalo sie co sie stalo.
1. Zarządca budynku, nie ma żadnych praw do reprezentowania Was w temacie zgłoszeń wad i usterek budynku w ramach nabytej rękojmi. Prawo do rękojmi nabywa wyłącznie każdy z właścicieli mieszkań. Powyższe moze się zmienić o ile chociażby 1 osoba te prawa przeniesie na zarządce i o ile ten się zgodzi.Jezeli tego nie uczynicie, mozecie wysylac maile i prosby do zarzadcy a ten moze je po prostu ignorowac i nic z nimi nie robic.
2.Jezeli odnotujecie jakąkolwiek usterkę w okresie rękojmi, powinniscie ją bezzwłocznie zgłosić, na piśmie do Budimexu. Najlepsza forma to list polecony za potwierdzeniem odbioru.Fachowcami nie musicie byc, natomiast postarajcie sie usterkę dokładnie opisać, zlokalizować i ew. wkleic zdjęcia.
3. Zgłaszajac usterke to wy okreslacie (narzucajac) oczekiwany termin jej usuniecia.
Tyle w skrocie. Sama sciana mogla byc zalana na etapie budowy, przemalowana na szybko bez wczsniejszego osuszenia i stalo sie co sie stalo.

Wróć do „Orlińskiego 4 (etap I) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości