Strona 1 z 1

Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 12 sty 2016, 23:08
autor: Żółwik
Mam pytanie do osób które kupowały mieszkanie na 04.

Czy na portalu klienta też macie jeszcze nie zaksięgowaną ostatnią transzę, której termin wpłaty minął z 4 stycznia b.r.?

Z tego co pytałem w Budimexie to są opóźnienia w księgowaniu wpłat w księgowości w Warszawie związane z zamknięciem roku finansowego. Chciałbym wiedzieć czy innych nabywców też ten problem dotyczy.

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 12 sty 2016, 23:12
autor: Pasiek
Też tak mam ale w przypadku mieszkania (ostatnia transza to MdM) - już napisałem maila do banku żeby to wyjaśnili i przesłali mi potwierdzenie zlecenia wypłaty dofinansowania, miejsce postojowe i komórka lokatorska zostały rozliczone całkowicie (kupowane za gotówkę), więc to nie problem "zamknięcia roku finansowego".

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 12 sty 2016, 23:43
autor: kuba
Dziś ostatnia transza została zaksięgowana na portalu klienta z odpowiednia data, u mnie średnio 5 dni później pojawiał się wpis na stronie.

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 12 sty 2016, 23:44
autor: jasiek
U nas też tak jest. Z tym, że wydaje mi się że w mailu od BMX w grudniu była informacja o tym żeby uruchomić na czas transzę z dofinansowania ponieważ wyplata tej transzy może trwać do 14 dni, więc możliwe że poprostu stąd to opóźnienie..

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 13 sty 2016, 0:00
autor: Żółwik
Ze strony księgowości mam odpowiedź, że wpłata została zaksięgowana na czas.

Na portalu dalej nie ma jednak wpływu ostatniej transzy. Chyba faktycznie jest tak, że przelew z banku poszedł na czas zgodnie z harmonogramem tylko BDX nie rozliczył jeszcze tej wpłaty na portalu.

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy w rozliczeniu

: 13 sty 2016, 1:06
autor: iti
Właśnie ja też od kilku dni sprawdzam, ale cały czas jej nie widzę w rozliczeniu w portalu klienta prowadzonym przez Budimex, ale jakoś się nie gorączkowałem specjalnie, bo takie opóźnienia chyba zdarzały się i wcześniej. Ale może faktycznie czas napisać do nich maila z pytaniem czy wszystko jest w porządku i kasa do nich trafiła... :idea: W końcu już minęło prawie 10 dni :!:

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 13 sty 2016, 11:42
autor: Fiszka
U mnie termin ostatniej transzy kredytu był ustalony na 22.12. Dostałam mail tuż po świętach że wpłata została zaksięgowana. A na panelu klienta informacje pojawiły się dopiero po nowym roku.

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 13 sty 2016, 11:53
autor: Gatha
Wpłaty raczej się zaksięgowały, można zadzwonić i zapytać. Moja wpłata za parking też nie była widoczna w portalu, a wiedziałam że przelew wyszedł bo sama go robiłam (wiec nie było obaw że bank coś zapomniał). Po telefonie do Budimexu potwierdzono, że przelew dotarł tylko mają opóźnienie w uzupełnianiu danych na portalu, bo był przecież okres w którym mieli problemy techniczne. A do tego doszedł fakt zamykania roku 2015 i dodatkowo rozliczanie całości budowy. Ostatnią transze za mieszkanie miałam do 22.12.2015 i co prawda portal klienta wtedy nie działał więc jej nie było widać, ale dostałam maila o potwierdzeniu że transza do nich wpłynęła mimo że o to nie pytałam. Także nie ma się co martwić, po prostu mają opóźnienie odnośnie uzupełniania wpłat które wpłynęły po nowym roku. W grudniu Panie w księgowości miały mniej pracy a teraz za dużo rzeczy zbiegło się w tym samym czasie i pewnie mają armagedon.

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy za mieszkanie

: 13 sty 2016, 12:24
autor: iti
Jakby coś, to zajrzyjcie sobie do portalu klienta. U mnie już pojawiła się tam w rozliczeniu kwota ostatniej transzy za mieszkanie, więc wygląda na to, że wszystko jest w porządku. Jeszcze tylko sprawa ewentualnej dopłaty po tym, jak Budimex wykona obmiar powykonawczy i zobowiązania wobec dewelopera będą uregulowane :) Mam nadzieję, że i Budimex należycie wywiąże się ze swojej części umowy ;)

Re: Portal klienta - brak księgowania ostatniej transzy

: 13 sty 2016, 12:46
autor: Pasiek
Pozostało do zapłaty 0,00 :P - teraz tylko wystarczy kredyt spłacić :mrgreen: