Czynsz za nowe mieszkania w bloku Orlińskiego 4 w Krakowie
Czynsz za nowe mieszkania w bloku Orlińskiego 4 w Krakowie
Cześć, czy ktoś orientuje się w prognozach czynszu w naszym budynku? Lub jak to wygląda w sąsiednich inwestycjach? Z góry dzięki za info.
Re: Czynsz za nowe mieszkania w bloku Orlińskiego 4 w Krakowie
Kiedy podpisywałam umowę to pytałam o to i wówczas mówiono, że na Avii czynsz zależy od wielkości mieszkania i wynosi ok 3 zł za m2.
Było już sporo o tym na forum, między innymi w wątku o zarządzaniu nieruchomością i wspólnocie mieszkaniowej, choć przykłady są głównie z Avii, bo na Orlińskiego nie ma jeszcze zamieszkanych bloków. Jest też sporo o tym w sekcji forum o budynku Avia 4. No a jak będzie na Orlińskiego 4, to zobaczymy
Podobno ma być trochę taniej niż w Avii.
Czyli najtaniej nie będzie. Dzięki za info (wyszło, że jestem forumowym nowicjuszem...
)
Dziękuje, dziękuje.
Małe pytanie, tak coby się upewnić: koszt parkingu w Osiedlu Avia oraz Nowych Czyżynach jest jednkowy? 50k?
Małe pytanie, tak coby się upewnić: koszt parkingu w Osiedlu Avia oraz Nowych Czyżynach jest jednkowy? 50k?
Ostatnio zmieniony 16 lut 2016, 11:08 przez ewa_k, łącznie zmieniany 1 raz.
W obu przypadkach miejsce w garażu 50.000 a miejsce postojowe 24.600.
wiecie może jak to z tym czynszem jest? będzie naliczany już po odbiorze??? proporcjonalnie w skali miesiąca?
Chyba warto temat czynszu w nowych mieszkaniach od Budimexu kontynuować w tym wątku, żeby utrzymać trochę porządku
Poniżej to, co wrzucił wcześniej kolega @Pasiek
Tanio bardzo nie jest. Czy w tym są jakieś zaliczki
Ktoś się orientuje jak to wygląda 
Pasiek pisze:Czynsz wygląda następująco (kwoty brutto):
6,90 zł/m2 - mieszkanie
170 zł - miejsce postojowe w garażu
6,00 zł/m2 - schowek/komórka lokatorska
16 zł - miejsce postojowe przed blokiem
20 zł - miejsce postojowe na działce parkingowej (ten parking na południe od O4)