Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
W klatce A od wczoraj od około 16 jest już ciepła woda
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
To może wkrótce dojdą co jest w klatce D nie tak 
EDIT. dziś po południu i w klatce D zawitała ciepła woda, po 9 dniach w końcu sukces!

EDIT. dziś po południu i w klatce D zawitała ciepła woda, po 9 dniach w końcu sukces!
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
udało się w klatce D skutecznie naprawić awarie?
czy w innych klatkach występuje jakieś problemy z wodą?
jaki jest w bloku czas od puszczenia wody do osiągnięcia wody mocno ciepłej?
czy w innych klatkach występuje jakieś problemy z wodą?
jaki jest w bloku czas od puszczenia wody do osiągnięcia wody mocno ciepłej?

Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Wygląda, że naprawione, teraz znowu na gorącą wodę czeka się kilkanaście sekund, poprzednio trwało to od 3 do 5min.
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Hej,
od dwóch dni zauważyłam, że u mnie (klatka H) pojawił się problem z ciepłą wodą - trzeba odczekać ponad 3 minuty, aby woda zrobiła się przynajmniej letnia i dało się wejść pod prysznic czy umyć ręce nie odmrażając ich
Czy w innych mieszkaniach/klatkach jest ten sam problem czy macie wszystko ok?
Do kogo zgłosić tą usterkę, do Promosu czy od razu uderzać do Budimexu ?
Z góry dzięki za pomoc!
Życzę miłej niedzieli
od dwóch dni zauważyłam, że u mnie (klatka H) pojawił się problem z ciepłą wodą - trzeba odczekać ponad 3 minuty, aby woda zrobiła się przynajmniej letnia i dało się wejść pod prysznic czy umyć ręce nie odmrażając ich

Do kogo zgłosić tą usterkę, do Promosu czy od razu uderzać do Budimexu ?
Z góry dzięki za pomoc!
Życzę miłej niedzieli

Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Współczuje, zgłaszaj od razu do Promosu i Budimexu. Jak to wyglądało w listopadzie w klatce D piszę jako przestrogę, bo pierwszy raz spotkałem się z takim zachowaniem dewelopera wobec Klienta, żeby trzeba było udowadniać, że jest problem.
Jeśli nie wyciągną wniosków z poprzedniej awarii to przygotuj się, że będą Ciebie nachodzić przez tydzień i mówić, że to Twoja wina, bo się wprowadziłaś, a nie masz sąsiadów. Na końcu Budimex stwierdzi, że to wina nieumiejętnej konserwacji instalacji przez konserwatora i będą próbować się wyprzeć odpowiedzialności finansowej za ponoszone przez Ciebie straty. A to, że sami w tej "konserwacji" i późniejszych naprawach uczestniczyli przez kilka dni nie mając pomysłu co jest problemem, szybko zapomną.
W przypadku zgłoszenia do Budimexu podejdź do biura i niech przyjmą od Ciebie na piśmie zgłoszenie z datą i pieczątką. Do Promosu jeszcze dziś wpisz również do dziennika u ochrony, później zadzwoń do konserwatora, udokumentuj również zgłoszeniem SMS. Nie odpuszczaj i zarejestruj wskazania liczników przed i po usunięciu awarii domagając się od Budimex pokrycia strat.
W klatce D naprawa trwała 10 dni.
Mamy coś takiego jak pogotowie awaryjne, za które płacimy, więc do konserwatora dzwoń już dziś do skutku, aby to co sam może sprawdzić, na pewno jeszcze dziś sprawdził.
Jeśli nie wyciągną wniosków z poprzedniej awarii to przygotuj się, że będą Ciebie nachodzić przez tydzień i mówić, że to Twoja wina, bo się wprowadziłaś, a nie masz sąsiadów. Na końcu Budimex stwierdzi, że to wina nieumiejętnej konserwacji instalacji przez konserwatora i będą próbować się wyprzeć odpowiedzialności finansowej za ponoszone przez Ciebie straty. A to, że sami w tej "konserwacji" i późniejszych naprawach uczestniczyli przez kilka dni nie mając pomysłu co jest problemem, szybko zapomną.
W przypadku zgłoszenia do Budimexu podejdź do biura i niech przyjmą od Ciebie na piśmie zgłoszenie z datą i pieczątką. Do Promosu jeszcze dziś wpisz również do dziennika u ochrony, później zadzwoń do konserwatora, udokumentuj również zgłoszeniem SMS. Nie odpuszczaj i zarejestruj wskazania liczników przed i po usunięciu awarii domagając się od Budimex pokrycia strat.
W klatce D naprawa trwała 10 dni.
Mamy coś takiego jak pogotowie awaryjne, za które płacimy, więc do konserwatora dzwoń już dziś do skutku, aby to co sam może sprawdzić, na pewno jeszcze dziś sprawdził.
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Znowu mamy awarię ciepłej wody w klatce D, dzisiaj rano zanim woda poleciała ciepła minęło 3-4 minuty !!!!!!!!!!
Jest też problem z ogrzewaniem, w mieszkaniach nie jest ciepło, kaloryfery nie ogrzewają mieszkania wystarczająco !!!!!!!!!!
Jest też problem z ogrzewaniem, w mieszkaniach nie jest ciepło, kaloryfery nie ogrzewają mieszkania wystarczająco !!!!!!!!!!
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
Sprawdziłem klatkę D. Rurki doprowadzające wodę ciepla w pionach zimne. Nie działa cyrkulacja. Dotyczy to jednego pionu na prawo po wyjściu z windy.
Zgłaszaj szybko do Budimex dw Promos inaczej całe święta nie będziesz miał wody.
Żądaj rekompensaty od Budimex.
Zgłaszaj szybko do Budimex dw Promos inaczej całe święta nie będziesz miał wody.
Żądaj rekompensaty od Budimex.
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
U mnie co prawda nie trwa to 3 min, ale ciepła woda pojawia się po ponad minucie przy średnim strumieniu wody. Pan z Promosu potwierdził, że to trochę za długo, lecz nie da się z tym nic zrobić, gdyż tak jest zaprojektowana instalacja..
Ciekawa jestem jak to wygląda w innych mieszkaniach w normalnych warunkach, przy braku awarii...?
Ciekawa jestem jak to wygląda w innych mieszkaniach w normalnych warunkach, przy braku awarii...?
Re: Awaria ciepłej wody w nowym bloku - Orlińskiego 6
5-15 sek przy maks strumieniu
Wróć do „Orlińskiego 6 (etap II) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości