Hej,
ja miałam odbiór 29/09 i moja usterka jest poważna (przedstawicielka generalnego wykonawcy stwierdziła, że pierwszy raz z taką się spotkała) - wyrwany zamek wraz z uszczelką i kawałkiem plastiku w "ramie" potrójnego okna balkonowego. Przez pierwszy tydzień dzwoniłam do przedstawicielki dewelopera, która wprowadziła mnie na mieszkanie, ale później przestałam - ona nic nie wie, będzie się kontaktować z wykonawcą i oddzwoni.. I nie oddzwaniała, kiedy poprosiłam o numer do wykonawcy - "przedstawiciel generalnego wykonawcy nie ma słuzbowego telefonu"

Żeby sobie zaoszczędzić nerwów stwierdziłam, że będę cisnąć 14dni od odbioru - dzwoniłam do niej 5 razy, nadal nic nie było wiadomo, przekazała dopiero wtedy sprawę do gościa, który zajmuje się naprawami, on oddzwonił do mnie i powiedział, że dziś mają jeszcze raz spotkanie w moim mieszkaniu i dopiero wtedy będzie w stanie okreslić datę ponownego odbioru...
Więc czekam. Ale ich zachowanie jest tragiczne, nie dość że oddają mieszkania z takimi usterkami, że głupi by zauważył, to dodatkowo później niewiadomo ile trzeba czekać na naprawienie tego, zbyt dużo ludzi odpowiedzialnych za jedną sprawę
@Madoxx - próbowałabym naciskać osobę od dewelopera, która otworzyła Ci drzwi, a jeśli ona będzie kręciła, że nic niewiadomo - niech da Ci numer bezpośrednio do osoby odpowiedzialnej za usterki. Jeśli nie da, to napisz mi na priv
