Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Forum dla osób, które zamieszkają w budynku Avia 3 budowanym przez Budimex w krakowskich Czyżynach.
mmm123
Posty: 286
Rejestracja: 23 sty 2018, 23:00

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: mmm123 » 19 cze 2019, 7:55

Patryk22 pisze:Dzięki za odp. w pn. pojadę do nich osobiście i mam nadzieje ze w końcu zrezygnujemy z tego zarządcy , co do mojej osoby od początku byłem za tym.

Byłeś? Jeśli tak to czego się dowiedziałeś?
Jest do kogo zadzwonić?

Patryk22
Posty: 28
Rejestracja: 27 paź 2017, 22:51

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Patryk22 » 21 cze 2019, 15:40

Witam niestety w pn. nie udało mi się osobiście udać do Administracji. W środę zadzwoniłem na infolinię TM. gdzie konsultantka udzieliła mi informacji że w Krakowie występują problemy kadrowe i na chwilę obecną można u niej zgłosić problem - konsultantka nie umiała odpowiedzieć kto jest administratorem i dlaczego numery tel. są niedostępne . Na to wszystko wyraziłem swoje osobiste zdanie co o tym wszystkim myślę na co zabrakło już pani argumentów żenada tak opiszę to w skrócie . Zapytałem również kiedy można podjechać do biura osobiście na Kapelankę 17 . Dostałem odp. że biuro jest zawsze czynne od pn.do pt. w godzinach 8-16 z uwagi na święto w dniu wczorajszym pojechałem dzisiaj . Na drzwiach informacja uwaga w dniu dzisiejszym biuro nieczynne telefon podany na infolinię 801-044-505 , Dział obsługi mieszkańców 22 123-90-50 .

obcynh
Posty: 31
Rejestracja: 28 lis 2018, 20:45

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: obcynh » 26 cze 2019, 7:53

obcynh pisze:Co do listw to spółdzielnia musi dać kase .


Orwell
Posty: 25
Rejestracja: 31 maja 2018, 9:50

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Orwell » 07 lip 2019, 10:47

Czy ktoś ma jakikolwiek kontakt z zarządcą? Nie odpowiadają na żadne wiadomości (a zapytałem tylko kto zarządza / będzie zarządzać i kiedy nieruchomością?)

Taka ignorancja nawet w dzisiejszych czasach mocno razi. Pobierają opłaty za zarządzanie co uważam jest dość bezczelne w obecnej sytuacji. Dodatkowo nie potrafią zatrudnić kompetentnych ludzi. Te wartości na stronie które tak ładnie maja opisane to stek bzdur... a nawet nazwałbym całą tą sytuacje conajmniej oszustwem.

Firma która zatrudnia setki osób nie potrafi zorganizować zastępstwa, udzielić informacji a nawet spisać liczników...
Już to pokazuje jak są skuteczni.

Warto wcześniej się zastanowić co jest grane bo za jakiś czas może okazać się ze wszyscy mamy większy problem.

mko13
Posty: 220
Rejestracja: 21 maja 2015, 14:44

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: mko13 » 07 lip 2019, 14:15

Orwell pisze:Czy ktoś ma jakikolwiek kontakt z zarządcą? Nie odpowiadają na żadne wiadomości (a zapytałem tylko kto zarządza / będzie zarządzać i kiedy nieruchomością?)

Taka ignorancja nawet w dzisiejszych czasach mocno razi. Pobierają opłaty za zarządzanie co uważam jest dość bezczelne w obecnej sytuacji. Dodatkowo nie potrafią zatrudnić kompetentnych ludzi. Te wartości na stronie które tak ładnie maja opisane to stek bzdur... a nawet nazwałbym całą tą sytuacje conajmniej oszustwem.

Firma która zatrudnia setki osób nie potrafi zorganizować zastępstwa, udzielić informacji a nawet spisać liczników...
Już to pokazuje jak są skuteczni.

Warto wcześniej się zastanowić co jest grane bo za jakiś czas może okazać się ze wszyscy mamy większy problem.

Mnie udało się tylko dodzwonić na ogólnopolską infolinię. Pani nic nie wiedziała, ale powiedziała, żeby się nie martwić.

B&P
Posty: 67
Rejestracja: 02 gru 2015, 21:54
Lokalizacja: Avia 3

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: B&P » 10 lip 2019, 7:34

Hej,

braki kadrowe nadal Tu Mieszkamy ma, ale w razie potrzeby możecie się kontaktować z osobami, które nadal pracują na innych inwestycjach w Krk:D

Administrator: Pan Paweł 693 080 720 pawel.orczyk@tumieszkamy.pl
Zarządca: Pani Katarzyna 607 910 860 katarzyna.zak@tumieszkamy.pl
Dyrektor Placówki: Pan Ryszard ryszrad.rakus(malpa)tumieszkamy.pl (mozna tylko 2 odnosniki max w wiadomosci dac dlatego (malpa) w nawiasie)

Orwell
Posty: 25
Rejestracja: 31 maja 2018, 9:50

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Orwell » 06 sie 2019, 23:12

Hej,


Czy są jakieś wieści? W o1 i avia 2 toczy się gorąca dyskusja. Ponoć bardzo dużo spraw wypływa. W o1 odwołali zzn.

Jeżeli wziąć pod uwagę to co opisane o zzn na innych portalach to wiadomo skąd takie koszty zarządzania i administracji ( co przy braku zarządzania to swoisty absurd)

Mi dalej nie udało się skontaktować z zarządca. Tylko mail iż kolejna osoba na urlopie (przy brakach kadrowych) ze zwrotka żeby pisać na mail z z którego nikt od czerwca mi nie odpisał.
Ostatnio zmieniony 08 sie 2019, 19:36 przez Orwell, łącznie zmieniany 1 raz.


Victorie
Posty: 71
Rejestracja: 03 sie 2017, 7:46

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Victorie » 07 sie 2019, 17:50

Orwell pisze:Hej,


Czy są jakieś wieści? W o1 i avia 2 toczy się gorąca dyskusja. Ponoć bardzo dużo spraw wypływa. W o1 odwołali zzn.

Jeżeli wziąć pod uwagę to co opisane o zzn na innych portalach to wiadomo skąd takie koszty zarządzania i administracji ( co przy braku zarządzania to swoisty absurd)

Mi dalej nie udało się skontaktować z zarządca. Tylko mail iż kolejna osoba na urlopie (przy brakach kadrowych) ze zwrotka żeby pisać na mail z z którego nikt od czerwca mi nie odpisał.


Myślę, że to idealny moment na odwołanie ZZN skoro mamy czarno na białym, że nie zajmują się sprawami naszej wspólnoty. Zróbmy to nim nasza wspólnota zostanie zasłużona za nieplacone rachunki czy dostanie kary za nie wywiazywanie się z umów. Wychodziłam z taką inicjatywa już z 3 razy ale zawsze wszystkim podobał się ZZN więc może teraz znajdzie się kilkoro na tyle wkurzonych i zmotywowanych sąsiadów, że będą chcieli wykonać mozolna pracę zmiany zarządu?

czarny_kot
Posty: 7
Rejestracja: 24 sty 2018, 10:42

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: czarny_kot » 08 sie 2019, 10:23

A macie jakieś propozycje, czy na razie sprawa jest mocno w powijakach? Temat co jakiś czas wraca, ale nic z tego nie wychodzi.

Victorie
Posty: 71
Rejestracja: 03 sie 2017, 7:46

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Victorie » 09 sie 2019, 16:56

czarny_kot pisze:A macie jakieś propozycje, czy na razie sprawa jest mocno w powijakach? Temat co jakiś czas wraca, ale nic z tego nie wychodzi.

Oto co proponuje:
gapek pisze:Zebranie podpisów 10% udziałów właścicieli pod wnioskiem o zwołanie zebrania
Przygotowanie projektów uchwał dot zmiany sposobu zarządzania
Znalezienie osób które będą w zarządzie wspólnoty lub firmy która będzie nowym zarządca powierzonym
Zebranie z udziałem notariusza - załatwić notariusza
Zebranie 50% + 1 udziałów „za” uchwała o zmianie sposobu zarządzania - w praktyce zbieranie pełnomocnictw od właścicieli do głosowania na zebraniu (najdłuższa i najtrudniejsza cześć pracy), bo szanse marne/żadne żeby 50% było na zebraniu i było za
Zebranie - głosowanie: zmiana sposobu zarządzania, wybór nowego zarządu właścicielskiego/powierzonego
Wypowiedzenie umowy Zzn
Wybór nowej firmy (o ile zarząd właścicielski a nie powierzony), podpisanie umowy z nowa firma (albo uchwala, zależy jak to w uchwale o powołaniu nowego zarządu zapisane).



Wróć do „Avia 3 (etap V) - forum mieszkańców budynku”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości