Bartek pisze:Dzisiaj odebrałem klucze do mieszkania. Nie jest prawdą, że ma się tylko 1,5 godziny na odbiór mieszkania. Ja na odbiór przyszedłem 10 minut przed czasem, a skończyłem prawie godzinę po czasie (odbiór trwał prawie 2,5 godziny). Atmosfera rewelacyjna. Można było pożartować, ale też uzyskać wszystkie niezbędne informacje. Pan inspektor oraz przedstawiciel Budimexu odpowiadają na każde pytanie i tłumaczą jeśli coś jest niejasne. Dodatkowo w połowie odbioru pojawił się Pan inspektor Mikołaj,
W pełni sie z tobą zgadzam ^^
KLUCZE ODEBRANE !!!
Wersja dla mających więcej czasu:
Ja również miałem odbiór 19.01 klatka A piętro 10, Czytając forum spodziewałem się "niewiadomo czego"

. Dlatego wynająłem ekipę od odbiorów. Zacznę od początku. Spotkaliśmy się pod klatką schodową, była jedna Pani, którą pozdrawiam. (nie wiedziałem. że też na odbiór dopiero poźniej się dowiedziałem, trochę mi głupio, że się nie przywitałem, przepraszam... ) jedna winda nie działała (coś tam było robione ;P). Wchodzimy do mieszkania. Przedstawiciele od budimex-u rzeczowo o wszystkim nas informują, jest czas na żarty, a ekipa (ode mnie) robi swoje. Oczywiście w miedzy czasie się rozglądam. Stukam w przestrzenie przy oknach sprawdzając czy nie ma wypełnień z pianki, dogłębnie i bardzo dokładnie oglądam ściany no i ogólnie robię wrażenie, że się znam

Jakież było moje zdziwienie gdy dowiedziałem się, że wszystkie podłogi są równe :O, potem zobaczyłem piękne nieporysowane NIEplastikowe parapety

i w momencie gdy miałem usłyszeć jakież mam wszędzie równe kąty znalazł się jeden nierówny 0,7mm. Akurat w kuchni tam gdzie Ja już sobie blat wyobraziłem. Przedstawiciele budimex-u oczywiście przyznali mi rację poinformowali o moich prawach itp. Generalnie pomyślałem, że jeżeli dostanę "jakiś" materiał w rekompensacie to jestem w stanie zrobić to we własnym zakresie. Potem znalazła się nierówność na suficie w salonie (nie przeszkadza mi w tym miejscu więc jestem w stanie z tym żyć

poza tym w kilku miejscach drobne pęknięcia (ledwo widoczne), jakieś niedociągnięcie za jednym kaloryferem, mikro zarysowanie na futrynie drzwi wejściowych no i kilka rys na szybie w salonie ( rysy będą polerowane a jeżeli efekt będzie niezadowalający to okna wymienione.)
Wersja dla mających czasu mniej:
DATA: 19.01.2018
AVIA I ,KLATKA A, PIĘTRO 10
- winda towarowa była w tym dniu nieczynna
- Kąt nierówny w kuchni w rogu 0,7mm
- nierówny sufit w salonie w jednym miejscu
- drobne pęknięcia (ledwo widoczne)
- drobne niedociągnięcie za kaloryferem
- mikro zarysowanie na futrynie drzwi wejściowych
+ kilka rys na szybie w salonie (nie uznaję tego za wadę bo zostanie to zrobione lub wymienione w przypadku efektu niezadowalającego)
+ otrzymamy materiał za w/w wady
+ Wszystkie wady są tak naprawdę niczym w porównaniu do mieszkania jakie otrzymaliśmy. JEST PIĘKNE z widokiem na Wawel!
PODSUMOWANIE: Generalnie wchodząc do mieszkania ma się wrażenie jak by była położona gładź, jest czysto, ładnie i schludnie. Ekipa sprawdzająca mieszkanie stwierdziła, że w porównaniu do Orlińskiego to Budimex znacznie się tutaj poprawił. Od Budimex-u dostaniemy materiał w ramach rekompensaty (konkretnie ustalone jaki i ile oraz jakiej firmy). Przyznam, że czytając forum i wady, które były w punktach wypisywane to wyobrażałem sobie jakiś dramat a tymczasem odebrałem przepiękne mieszkanie.
pozwolę sobie zacytować przedmówcę: "Wszystkie zgłoszone przez nas uwagi zostały uwzględnione. Nikt nie robił żadnych problemów. Większość usterek zostanie usunięta. Generalnie jakość wykończenia mieszkania jest dobra. Każdemu życzę takiego udanego odbioru

"
POWDZENIA!
Grzegorz G.