Moje pytanie: jeżeli przedstawiciel dewelopera stwierdzi, że to z mojej winy (co nie będzie prawda) co mogę zrobić w tej sprawie? Poza odwołaniem od decyzji.
Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Witam, taka sytuacja: odebrane mieszkanie a po miesiącu strzeliła szyba na balustradzie, pająk na całej szybie (samoistnie) zaznaczam, że nikogo nie było na mieszkaniu tylko ja mam klucze. Po zgłoszeniu do BDX dziś przyszedł Pan co twierdzi, że "mogłem to sam zrobić" No tak bo przed remontami to ja gram w piłkę na balkonie
Pan przyznał, że coś jest niedokrecone, ale to nie musi być przyczyną, stwierdził też, że szyba nieco opadła, ale wygięcie na zewnątrz sugeruje, że ktoś mógł w nią uderzyć od środka
Moje pytanie: jeżeli przedstawiciel dewelopera stwierdzi, że to z mojej winy (co nie będzie prawda) co mogę zrobić w tej sprawie? Poza odwołaniem od decyzji.
Moje pytanie: jeżeli przedstawiciel dewelopera stwierdzi, że to z mojej winy (co nie będzie prawda) co mogę zrobić w tej sprawie? Poza odwołaniem od decyzji.
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Po mojemu trzeba się z nimi dogadać. Ostatecznie pewnie się obije o rzeczoznawcę.
Nie wiem ile taki bierze człowiek, ale warto mieć jego opinię jeśli jej koszt będzie ułamkiem wartości szyby z montażem.
Ja mam o tyle prościej, ze moja szyba w balustradzie była ubita od samego początku.
Nie wiem ile taki bierze człowiek, ale warto mieć jego opinię jeśli jej koszt będzie ułamkiem wartości szyby z montażem.
Ja mam o tyle prościej, ze moja szyba w balustradzie była ubita od samego początku.
-
biuro.prasowe
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Usterki najlepiej zgłaszać w formie pisemnej lub mailowo (obsluga.krakow@budimex.pl). Można to również zrobić osobiście w recepcji naszego biura (osiedle Avia 5) i na miejscu wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenie zostaje przekazane do inspektora, który bezpośrednio umawia się z Państwem w celu udostępnienia mieszkania i weryfikacji zgłoszenia. W przypadku zasadności zgłoszenie jest kierowane do wykonawcy do realizacji.
Z wyrazami szacunku
Biuro Prasowe BXN
Z wyrazami szacunku
Biuro Prasowe BXN
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Szanowne biuro.prasowe,
Byłoby dla wszystkich właścicieli i mieszkańców osiedla Avia dobrze, gdyby Państwo załatwiali zgłaszane sprawy szybciej, tym bardziej udzielali jasnych i klarownych deklaracji (bez sformułowań: "nie wiemy", "nie mamy informacji od GW", "proszę czekać na telefon") bez zrzucania winy na GW, który de facto nie jest dla nas stroną, a jest w Waszej grupie kapitałowej.
Pozdrawiam
Byłoby dla wszystkich właścicieli i mieszkańców osiedla Avia dobrze, gdyby Państwo załatwiali zgłaszane sprawy szybciej, tym bardziej udzielali jasnych i klarownych deklaracji (bez sformułowań: "nie wiemy", "nie mamy informacji od GW", "proszę czekać na telefon") bez zrzucania winy na GW, który de facto nie jest dla nas stroną, a jest w Waszej grupie kapitałowej.
Pozdrawiam
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Podpisuje się pod poprzednim wpisem.
Doceniam Państwa starania i wpis jako biuro.prasowe
Niestety na kulturalnym i uprzejmym przyjęciu przez Budimex Nieruchomości zgłoszeń i poinformowaniu o przekazaniu sprawy do wykonawców i inspektorów sprawa się kończy.
Jesteście Państwo stroną umowy. Jeśli GW udziela Państwu informacji typu „nie wiem”, nie wiadomo kiedy” albo „będzie kiedy będzie”, proszę eskalować to do wyższych szczebli zarządzania w Grupie Budimex.
Skoro BX dba o swój wizerunek jako korporacja jest dla mnie niezrozumiałe, że pozytywne wrażenie jakie zrobiła realizacja tak wielkiej inwestycji jak Avia jest niszczone przez zwykle niedbalstwo i ignorancję na ostatnim etapie oddawania mieszkań i obsługi usterek.
Dla mnie po prostu wstyd.
Zdaję sobie sprawę, że jako biuro.prasowe dokładacie Państwo starań, aby sprawy załatwiać pozytywnie, ale to, że system jako całość nie działa właśnie na samym końcu adresuję na Wasze ręce
Doceniam Państwa starania i wpis jako biuro.prasowe
Niestety na kulturalnym i uprzejmym przyjęciu przez Budimex Nieruchomości zgłoszeń i poinformowaniu o przekazaniu sprawy do wykonawców i inspektorów sprawa się kończy.
Jesteście Państwo stroną umowy. Jeśli GW udziela Państwu informacji typu „nie wiem”, nie wiadomo kiedy” albo „będzie kiedy będzie”, proszę eskalować to do wyższych szczebli zarządzania w Grupie Budimex.
Skoro BX dba o swój wizerunek jako korporacja jest dla mnie niezrozumiałe, że pozytywne wrażenie jakie zrobiła realizacja tak wielkiej inwestycji jak Avia jest niszczone przez zwykle niedbalstwo i ignorancję na ostatnim etapie oddawania mieszkań i obsługi usterek.
Dla mnie po prostu wstyd.
Zdaję sobie sprawę, że jako biuro.prasowe dokładacie Państwo starań, aby sprawy załatwiać pozytywnie, ale to, że system jako całość nie działa właśnie na samym końcu adresuję na Wasze ręce
-
biuro.prasowe
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Szanowni Państwo,
dziękujemy za wyrażenie opinii. Wszelkie Państwa uwagi/zastrzeżenia dotyczące procedur zgłoszeniowych oraz obsługi usterek przekażemy dalej.
Z wyrazami szacunku,
Biuro Prasowe BXN
dziękujemy za wyrażenie opinii. Wszelkie Państwa uwagi/zastrzeżenia dotyczące procedur zgłoszeniowych oraz obsługi usterek przekażemy dalej.
Z wyrazami szacunku,
Biuro Prasowe BXN
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
skomentować to można tylko w jeden sposób ,pozwolę sobie zacytować słowa pewnego Pana z forum
Najprostszym budownictwem jest budownictwo mieszkaniowe jeżeli Budimex nie potrafi utrzymać standardów i przypilnować wykonawcow z tak prostymi rzeczami to ciekawe jak radzą sobie ze wszystkimi przetargami w Krakowie które bez przerwy wygrywają . ciekawe jak to się ma też do Majchrowskiego i jego konta?
Najprostszym budownictwem jest budownictwo mieszkaniowe jeżeli Budimex nie potrafi utrzymać standardów i przypilnować wykonawcow z tak prostymi rzeczami to ciekawe jak radzą sobie ze wszystkimi przetargami w Krakowie które bez przerwy wygrywają . ciekawe jak to się ma też do Majchrowskiego i jego konta?
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Majchroskiego stać na opłacenie się, właśnie dzięki takim jak Budimex.
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Przeciąganie terminów usuwania usterek przez podwykonawców jest raczej czymś często występującym w każdej spółce budowlanej szczególnie w dobie braku pracowników na rynku pracy. Bez sensu jest takie hejtowanie bez dowodów i obsmarowywanie komuś tyłka pod nic nie znaczącym nickiem. Prośba aby powstrzymać się od bicia piany i opisywanie konkretnych spraw.
Re: Pęknięta szyba balustrady na balkonie a reklamacja - Avia 1
Też uważam, że lepiej merytorycznie porozmawiać i jeśli już udziela się tu @biuro.prasowe, to może lepiej zająć się konkretami i próbować wypracować lepsze rozwiązania w sytuacjach, które są problematyczne. Np. kiedy zostaną naprawione chodniki wzdłuż ul. Orlińskiego itp.
P.S.
Mnie też czeka naprawa gwarancyjna usterek w mieszaniu i napawa mnie to niemałymi obawami
P.S.
Mnie też czeka naprawa gwarancyjna usterek w mieszaniu i napawa mnie to niemałymi obawami
Wróć do „Avia 1 (etap VI) - forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości