
CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
właściwie można i pewnie rzeczywiście należałoby podjąć już jakieś kroki. Pytanie tylko którędy będzie wjazd na budowę dla kolejnych etapów, ktoś coś wie? 

Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Trzeba napisać pismo do kierownika projektu w tej sprawie.
W ciągu tygodnia, szlaban może być cały czas otwarty jedynie w weekend można było by go używać. Zmniejszyło by to liczbę cykli które musiał by wykonywać i jednocześnie wydłużyło jego czas eksploatacji. Musimy mieć jednak na uwadze koszty związane z obsługą gwarancyjną i koszty serwisu części mechanicznych wymagających wymiany po określonej liczbie wykonanych cykli (ta informacja znajduje się w karcie technicznej urządzenia).
W ciągu tygodnia, szlaban może być cały czas otwarty jedynie w weekend można było by go używać. Zmniejszyło by to liczbę cykli które musiał by wykonywać i jednocześnie wydłużyło jego czas eksploatacji. Musimy mieć jednak na uwadze koszty związane z obsługą gwarancyjną i koszty serwisu części mechanicznych wymagających wymiany po określonej liczbie wykonanych cykli (ta informacja znajduje się w karcie technicznej urządzenia).
Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
sidney pisze:Cześć!
Ktoś coś więcej słyszał w temacie bloku między naszym blokiem a expo?
Ta działka może zostać zabudowana blokiem, ale nie musi - na razie nie ma takich planów oficjalnych, ale to chodzi o przyszłość. Zgodnie z prawem deweloper musi poinformować nabywców co powstaje i co może powstać w promieniu 1 km od inwestycji, dlatego w biurze sprzedaży mówią o tym potencjalnym bloku, a tak naprawdę może on powstać dopiero za 10 albo 15 lat

Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
sylwuszka pisze:Ta działka może zostać zabudowana blokiem, ale nie musi - na razie nie ma takich planów oficjalnych, ale to chodzi o przyszłość. Zgodnie z prawem deweloper musi poinformować nabywców co powstaje i co może powstać w promieniu 1 km od inwestycji, dlatego w biurze sprzedaży mówią o tym potencjalnym bloku, a tak naprawdę może on powstać dopiero za 10 albo 15 latchociaż w tempie zabudowy Krakowa to pewnie znacznie szybciej...
Zakładając że plan zagospodarowania przestrzennego ulegnie zmianie.
Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
sidney pisze:Trzeba napisać pismo do kierownika projektu w tej sprawie.
W ciągu tygodnia, szlaban może być cały czas otwarty jedynie w weekend można było by go używać. Zmniejszyło by to liczbę cykli które musiał by wykonywać i jednocześnie wydłużyło jego czas eksploatacji. Musimy mieć jednak na uwadze koszty związane z obsługą gwarancyjną i koszty serwisu części mechanicznych wymagających wymiany po określonej liczbie wykonanych cykli (ta informacja znajduje się w karcie technicznej urządzenia).
jestem za, ciekawy pomysł z tym zamykaniem szlabanu na weekend

Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Witam,
No ja jak juz pisalem nie jestem zwolennikiem szlabanu - mam miejsca w garazu wiec nic mi to nie zmieni. Dodatkowo koszty mialyby zostac poniesione tylko przez nasz blok czy rozlozone na wszystkie bloki bo ten szlaban bedzie rowniez przy wjezdzie dla nich. Rowniez zastanawiam sie jak mialby on byc ciagle otwarty to szkoda go zakladac - i chyba one zamykaja sie automatycznie ?

No ja jak juz pisalem nie jestem zwolennikiem szlabanu - mam miejsca w garazu wiec nic mi to nie zmieni. Dodatkowo koszty mialyby zostac poniesione tylko przez nasz blok czy rozlozone na wszystkie bloki bo ten szlaban bedzie rowniez przy wjezdzie dla nich. Rowniez zastanawiam sie jak mialby on byc ciagle otwarty to szkoda go zakladac - i chyba one zamykaja sie automatycznie ?



Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Także mam miejsce w garażu, zaparkowane byle gdzie samochody, na ewentualnych terenach zielonych, nie brzmią obiecująco
Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Pomimo miejsca pod blokiem, wolałbym aby parking przed bokiem był tylko dla mieszkańców.
Trochę też bezpieczniej nawet jeśli będą się dzieci bawiły.
Trochę też bezpieczniej nawet jeśli będą się dzieci bawiły.
Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
No dlatego mowilem o ogrodzeniu terenu i nie mialem na mysli siatki ale jakies rosliny ktore zrobia cos na ksztalt plotu i wowczas szlaban zamyka nam teren od nieupowaznionych gosci 

Re: CP: zakup i ceny miejsc postojowych zewnętrznych i w garażu podziemnym
Z mojego doświadczenia wiem ze koszt takiego szlabanu waha się między 3-5 tyś wiec nie jest to powalający wydatek. W moim obecnym bloku w ramach dobrej współpracy z deweloperem otrzymaliśmy szlaban w gratisie (już po wybudowaniu bloku). Okazał się on niezbędny z uwagi na to że parking był notorycznie zajmowany przez osoby niemieszkające w naszym bloku. Koszt utrzymania jest znikomy a w dodatku rozkłada się na każdy lokal w bloku u mnie jest to 49 mieszkań. W I Etapie Centralna Park będzie to 150 mieszkań wiec o koszty się nie boje. Boje się że szlabanu może nie być i wtedy będzie bardzo, ale to bardzo źle zważywszy na zdjęcia jakie widzimy że auta przyjeżdżające na DUŻE targi stają gdzie popadnie. Na naszym terenie również tak będzie. Każdy skrawek chodnika, drogi wewnętrznej będzie zajmowany co do tego nie mam wątpliwości.
Szlaban musi być. Dojazd pojazdów obsługujących naszą budowę jest od strony ZIKIT'u za składem budowlanym firmy LEŚ i on również będzie używany dla kolejnych etapów. Po wybudowaniu kolejnych etapów oczywiście koszty eksploatacji rozłożą się na znaczeni większa ilość mieszkań ale na obniżenie kosztów bym nie liczył z uwagi ze powinny dojść kolejne szlabany, gdyby ich nie było nasz nie miał by sensu wiec proponuje się wstrzymać z dalszą dyskusją...
Szlaban musi być. Dojazd pojazdów obsługujących naszą budowę jest od strony ZIKIT'u za składem budowlanym firmy LEŚ i on również będzie używany dla kolejnych etapów. Po wybudowaniu kolejnych etapów oczywiście koszty eksploatacji rozłożą się na znaczeni większa ilość mieszkań ale na obniżenie kosztów bym nie liczył z uwagi ze powinny dojść kolejne szlabany, gdyby ich nie było nasz nie miał by sensu wiec proponuje się wstrzymać z dalszą dyskusją...
Wróć do „Osiedle Centralna Park Kraków - dyskusje na tematy ogólne”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości