Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Forum dla osób, które zamieszkają w budynku Avia 3 budowanym przez Budimex w krakowskich Czyżynach.
Ewa09
Posty: 17
Rejestracja: 11 sty 2017, 10:48

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Ewa09 » 10 sie 2019, 10:24

gapek pisze:Zebranie 50% + 1 udziałów „za” uchwała o zmianie sposobu zarządzania - w praktyce zbieranie pełnomocnictw od właścicieli do głosowania na zebraniu (najdłuższa i najtrudniejsza cześć pracy), bo szanse marne/żadne żeby 50% było na zebraniu i było za
[/quote]

czyli prawie jest zmiana zarządcy, który nie spełnia swoich funkcji??

no i czy jesteśmy w stanie zebrać się w jakąś grupę, która się tym zajmie?
Grupa Aktywnych Mieszkańców? Jakieś spotkanie?

Orwell
Posty: 18
Rejestracja: 31 maja 2018, 9:50

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Orwell » 25 sie 2019, 23:00

Czy komuś udało się skontaktować z nowym zarządcą?


Jak czytam wartości i sposób pracy naszego zarządcy (tumieszkamy) to aż trudno uwierzyć ze to nasz zarządca. Fajnie by było jak by wywiązał się tylko z tego co jest na tej stronie.

Ewa09
Posty: 17
Rejestracja: 11 sty 2017, 10:48

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Ewa09 » 31 sie 2019, 12:15

Kiedyś wisiał na klatce numer osoby do kontaktu (najpierw do pani Anny, potem do kogoś, kto ją zastępował). Teraz takiej informacji nie ma. Z kim się wobec tego kontaktować?


maniekmal
Posty: 337
Rejestracja: 18 wrz 2015, 11:04
Lokalizacja: Avia3

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: maniekmal » 01 wrz 2019, 10:56

na portalu info o nowym zarządcy.

Szanowni Państwo!

Od 07.08.2019 roku nowym zarządcą Panstwa budynku będzie Pan Piotr Kopacki.

Będzie on dostępny pod numerem tel. 601 509 337 oraz pod adresem email: piotr.kopacki@tumieszkamy.pl.

życzymi miłej i owocnej współpracy.

mmm123
Posty: 237
Rejestracja: 23 sty 2018, 23:00

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: mmm123 » 01 paź 2019, 13:18

Chyba mamy kolejną zmianę administratora. Od kilku dni nie można się dodzwonić. Masakra jakaś... Zobaczcie sobie na forum na Orlinskiego 1 co tam ZZN wyczyniał...

Jaroslav
Posty: 28
Rejestracja: 07 lip 2019, 13:51

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Jaroslav » 01 paź 2019, 19:39

mmm123 pisze:Chyba mamy kolejną zmianę administratora. Od kilku dni nie można się dodzwonić. Masakra jakaś... Zobaczcie sobie na forum na Orlinskiego 1 co tam ZZN wyczyniał...


Jakoś wczoraj dostałem maila od administratora apropos śmieci. MPo coś zawaliło. Kontakt w miarę ok ale miałem tylko mailowy.

conder
Posty: 34
Rejestracja: 25 lip 2017, 17:45

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: conder » 02 paź 2019, 11:47

Dzwoniłem na główną infolinię do Warszawy na numer podany tutaj na stronie - tumieszkamy.pl/nasze-biura i dostałem info że Pan Piotr jest dalej naszym zarządcą. Wygląda na to że ma problemy z odbieraniem telefonów.


joannaa
Posty: 3
Rejestracja: 26 lip 2017, 14:58

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: joannaa » 08 paź 2019, 13:16

Drodzy sąsiedzi,

czy widzicie ciągłość pracy ZZN przy zmianie administratora?
Od pół roku próbuję ustalić kto naprawi szkody po awarii liczników w klatce F.
Sufity i szafy wyglądają tragicznie.
Oczywiście nowy administrator nie wie nic...
Ustala teraz z Budimexem kto ma wziąć za to odpowiedzialność i pyta mnie kto to naprawiał :-)
Czy ktoś z Was zgłaszał ten sam problem?

Victorie
Posty: 71
Rejestracja: 03 sie 2017, 7:46

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Victorie » 09 paź 2019, 21:59

joannaa pisze:Drodzy sąsiedzi,

czy widzicie ciągłość pracy ZZN przy zmianie administratora?
Od pół roku próbuję ustalić kto naprawi szkody po awarii liczników w klatce F.
Sufity i szafy wyglądają tragicznie.
Oczywiście nowy administrator nie wie nic...
Ustala teraz z Budimexem kto ma wziąć za to odpowiedzialność i pyta mnie kto to naprawiał :-)
Czy ktoś z Was zgłaszał ten sam problem?

Nie ma żadnej ciągłości bo zanim znajdują nowego administratora to stary dawno odchodzi nie przekazując spraw. Zgłoszenia na portalu przypisywane są też konkretnej osobie więc nowa nie ma do nich wglądu.
Drzwi do klatki B nie działają już 2 miesiące i brak reakcji zresztą straciliśmy już na nie gwarancję przez ingerencję ZZN sprzed roku.
Nie wiem kiedy przejrzycie na oczy o zechcecie zmienić zarządcę na takiego, któremu będziemy wiedzieć za xo płacimy?

Ewa09
Posty: 17
Rejestracja: 11 sty 2017, 10:48

Re: Zarzadzanie / jakoś usług zarządzania budynkiem - Avia 3

Postautor: Ewa09 » 10 paź 2019, 21:58

Czy ktoś ma rozeznanie i/lub zdarzyło mu się zmieniać administratora w przeszłości i wie jak to ogarnąć?



Wróć do „Avia 3 (etap V) - forum mieszkańców budynku”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości