Witam,
chciałam poruszyć na szerszym forum problem dotyczący dezynfekcji przez firmę sprzątającą części wspólnych takich jak przyciski wind, klamki, skrzynki, poręcze. Od dnia zebrania wspólnoty dosłownie walczyłam z naszym Zarządcą żeby to zebranie przełożył i zbierał głosy poprzez ekartotekę z uwagi na rozprzestrzeniającą się epidemię koronawirusa. Zarządca zbył mnie jednym zdaniem że nie znajduje podstaw prawnych do takiego działania. Odwołania do zasad doświadczenia życiowego i dbałości o zdrowie członków wspólnoty nie podziałały.
Wobec informacji, iż mieszkaniec naszego bloku objęty jest kwarantanną, zwróciłam się do zarządcy z prośbą o informacje czy firma sprzątająca dezynfekuje powierzchnie wspólne, a jeśli tak to jak często i czy jest to weryfikowane na przykład na podstawie wpisów potwierdzających datę i godzinę. Otrzymałam informacje że takie działania podejmuje firma sprzątająca na początku pracy i o godz. 12 każdego dnia. Jednak nikt tego w żaden sposób nie weryfikuje. Poprosiłam o to aby zwrócić się do firmy sprzątającej o wpisywanie godzin dezynfekcji. Otrzymałam informacje zwrotną że Zarządca nie będzie weryfikował powyższego, gdyż nie chce się narażać - cokolwiek to znaczy (nikt nie prosił aby osobiście wizytować wspólnotę).
W między czasie z grupą innych mieszkańców codziennie dezynfekowaliśmy domofon, klamki, przyciski wind. Sprawdzając jednocześnie we wskazanych przez Zarządce godzinach czy ktoś choćby wyciera te miejsca. Oczywiście nie jest to wykonywane. Po ponowieniu prośby o listy potwierdzające dezynfekcje lub choćby sprzątanie, otrzymałam odpowiedź, iż nie ma obowiązku nałożonego na Zarządców nieruchomości aby dezynfekcje prowadzić. Wymiana maili i telefonów trwa już ponad dwa tygodnie. W tym czasie oczywiście Panie nie napisały choćby maila do firmy sprzątającej.
W związku z tym może wspólnymi siłami uda nam się w jakiś sposób wpłynąć na zarządce aby zaczął sprawować jakąkolwiek kontrolę nad firmami którym powierza świadczenie usług, szczególnie że chodzi o tak ważną kwestie w chwili obecnej.
Niestety odnoszę wrażenie że Zarządca zamiast reprezentować interes mieszkańców reprezentuje interesy wszystkich innych.
Dezynfekcja części wspólnych w bloku - Orlińskiego 12
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 26 paź 2016, 12:18
Re: Dezynfekcja części wspólnych
To jest powód aby w żadnym wypadku nie podwyższać wynagrodzenia zarządcy.
Re: Dezynfekcja części wspólnych w bloku - Orlińskiego 12
W ndniu wczorajszym zarządca poprosił firmę sprzątającą o to by wywiesiła harmonogram dezynfekcji, firma zrobiła to bez żadnego problemu. Tylko dlaczego wybłaganie o to musiało trwać 2 tyg?!
Wróć do „Orlińskiego 12 (etap VIII) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości