Tak by to wyglądało
no i z certyfikatem jest nie tak do konca jak powinno byc
Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
- Załączniki
-
- Capture.JPG (69.38 KiB) Przejrzano 6804 razy
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:06
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Dzień dobry,
Portal klienta jest aktualnie w trakcie aktualizacji, po Nowym Roku powinien już normalnie funkcjonować.
e-mail z BDMX
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Jestem zbulwersowana nie działaniem portalu. Ledwo co podpisaliśmy umowę deweloperską i od razu niski poziom obsługi klienta zaraz po zakończeniu formalności, kiedy zależy im jeszcze na sprzedaniu produktu. Dualizm wypowiedzi BDMX: biuro prasowe twierdzi że wszystko działa (dziwne bo wszystkim innym jakoś nie działa), a inny użytkownik wkleja informację od BDMX że nie działa bo aktualizaują. BDMX - uzgodnijcie chociaż wspólną wersję.
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Spokojnie, z czasem stwierdzisz, że i tak nic ciekawego tam nie ma
Może poza tym, że można przeglądać czy wpłynęły kolejne transze, ale faktury i tak Budimex wysyła pocztą
Ale też mi się to nie podoba, bo lepiej by było, gdyby oficjalnie przyznali, że nie działa i naprawią po świętach, a nie ściemniali...


Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Tak się teraz zastanawiam czy aby na pewno @biuro.prasowe to jest ktoś z Budimexu, a może się ktoś tylko pod nich podszywa ?
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Nie uwierzycie, ale wszedłem dzisiaj na Portal Klienta i wszystko było ok., zalogowałem się i działało
Choć mogliby zaktualizować kiedyś informacje o tym, jaki jest stan zaawansowania budowy
Nie wiem czy miałem szczęście, czy po prostu w końcu naprawili 



Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Nam też dzisiaj wreszcie zadziałało.
Właśnie przelewaliśmy pierwszą transzę i byliśmy ciekawi jak szybko księgowane są wpłaty, żeby też na przyszłość wiedzieć kiedy wysłać pieniążki. Z tego powodu tak bardzo mnie to zdenerwowało. Oby już więcej takich wpadek nie było.
Właśnie przelewaliśmy pierwszą transzę i byliśmy ciekawi jak szybko księgowane są wpłaty, żeby też na przyszłość wiedzieć kiedy wysłać pieniążki. Z tego powodu tak bardzo mnie to zdenerwowało. Oby już więcej takich wpadek nie było.
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35
Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami
Szanowni Państwo,
problemy z dostępem do panelu klienta nie były dla nas przez pewien czas widoczne, gdyż nie występowały w przypadku logowania się poprzez sieć Budimeksu Nieruchomości. Występował zaś problem z dostępem w przypadku logowania z zewnętrznej sieci. Został on już usunięty. Przepraszamy za niedogodności.
problemy z dostępem do panelu klienta nie były dla nas przez pewien czas widoczne, gdyż nie występowały w przypadku logowania się poprzez sieć Budimeksu Nieruchomości. Występował zaś problem z dostępem w przypadku logowania z zewnętrznej sieci. Został on już usunięty. Przepraszamy za niedogodności.
Wróć do „Hydepark - czyli dyskusje o wszystkim”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość