Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

A jeśli ktoś ma ochotę pogadać o czymkolwiek, to zapraszamy na to forum dotyczące różnych różności. Uprasza się jednak o niedodawanie reklam oraz linków reklamowych!
Awatar użytkownika
Trohgal
Posty: 190
Rejestracja: 19 sie 2014, 12:04

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Trohgal » 30 gru 2015, 14:09

Tak by to wyglądało
no i z certyfikatem jest nie tak do konca jak powinno byc
Załączniki
Capture.JPG
Capture.JPG (69.38 KiB) Przejrzano 6805 razy

karolina.j
Posty: 228
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:06

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: karolina.j » 30 gru 2015, 14:35

Dzień dobry,

Portal klienta jest aktualnie w trakcie aktualizacji, po Nowym Roku powinien już normalnie funkcjonować.


e-mail z BDMX

Norika
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2015, 20:59

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Norika » 03 sty 2016, 21:12

Jestem zbulwersowana nie działaniem portalu. Ledwo co podpisaliśmy umowę deweloperską i od razu niski poziom obsługi klienta zaraz po zakończeniu formalności, kiedy zależy im jeszcze na sprzedaniu produktu. Dualizm wypowiedzi BDMX: biuro prasowe twierdzi że wszystko działa (dziwne bo wszystkim innym jakoś nie działa), a inny użytkownik wkleja informację od BDMX że nie działa bo aktualizaują. BDMX - uzgodnijcie chociaż wspólną wersję.


MarcinJ
Posty: 103
Rejestracja: 04 sie 2015, 23:43

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: MarcinJ » 03 sty 2016, 23:16

Spokojnie, z czasem stwierdzisz, że i tak nic ciekawego tam nie ma ;) Może poza tym, że można przeglądać czy wpłynęły kolejne transze, ale faktury i tak Budimex wysyła pocztą :) Ale też mi się to nie podoba, bo lepiej by było, gdyby oficjalnie przyznali, że nie działa i naprawią po świętach, a nie ściemniali...

wojtekf
Posty: 487
Rejestracja: 13 lip 2014, 23:56

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: wojtekf » 03 sty 2016, 23:38

Tak się teraz zastanawiam czy aby na pewno @biuro.prasowe to jest ktoś z Budimexu, a może się ktoś tylko pod nich podszywa ?

Nowy
Posty: 804
Rejestracja: 12 lip 2014, 13:04

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Nowy » 04 sty 2016, 13:52

Nie uwierzycie, ale wszedłem dzisiaj na Portal Klienta i wszystko było ok., zalogowałem się i działało ;) Choć mogliby zaktualizować kiedyś informacje o tym, jaki jest stan zaawansowania budowy :) Nie wiem czy miałem szczęście, czy po prostu w końcu naprawili :idea:

Norika
Posty: 6
Rejestracja: 26 gru 2015, 20:59

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Norika » 04 sty 2016, 18:22

Nam też dzisiaj wreszcie zadziałało.

Właśnie przelewaliśmy pierwszą transzę i byliśmy ciekawi jak szybko księgowane są wpłaty, żeby też na przyszłość wiedzieć kiedy wysłać pieniążki. Z tego powodu tak bardzo mnie to zdenerwowało. Oby już więcej takich wpadek nie było.


biuro.prasowe
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: biuro.prasowe » 05 sty 2016, 13:30

Szanowni Państwo,
problemy z dostępem do panelu ​k​lienta nie ​były dla nas przez pewien czas widoczne, gdyż nie ​występowały w przypadku logowania ​się ​poprzez sieć Budimeksu Nieruchomości​. Występował zaś problem z dostępem w przypadku logowania z zewnętrznej sieci​. Został ​on ​już usunięty. Przepraszamy za niedogodności.



Wróć do „Hydepark - czyli dyskusje o wszystkim”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości