Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Forum osiedla Murapolu przy ul. Bieńczyckiej dla osób, które zamierzają kupić lub kupiły nowe mieszkanie w Czyżynach od tego dewelopera.
MMo
Posty: 42
Rejestracja: 19 lut 2016, 18:04

Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: MMo » 01 mar 2017, 19:57

Takie pytanie - czy ktoś wie, co się dzieje z windą w drugiej klatce, czy jest to gdzieś zgłoszone i jak długo będziemy czekać na jej naprawienie?

marek8a
Posty: 32
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: marek8a » 02 mar 2017, 9:14

Ja wiem sporo. Prowadzę z nimi korespondencję w temacie. Poniżej całość



Szanowny Panie Prezesie,
piszę bezpośrednio do Pana, gdyż komuniakcja z Pana pracownikami jest, delikatnie mówiąc, niezadowalająca.

Nie wiem już w jaki sposób należy zadawań Wam pytania, żeby uzyskiwać odpowiedzi. Nie wiem też, co mam zrobić, żeby podejmowali Państwo czynności, do których zobowiązujecie się w emailach.

Żeby nie było wątpliwości - nie skarżę się tylko na pracowników, sprawiają wrażenie, że starają się pomóc. Wygląda jednak na to, że po prostu nie są w stanie odnaleźć się w nawale spraw, które spływają do Was od klientów.
Potrzebujecie Państwo systemu do komunikacji z klientami. Potrzebujecie tego jak ryba wody.

Niemal rok temu rozmawiałem z Panem Wojciechen Kosibą na temat komunikacji z Państwa firmą, która jest po prostu zła. Zachęcałem Pana Wojciecha, żeby spróbowali Państwo wdrożyć jakiś prosty system do komunikacji z klientami. Jednak Pan Wojciech nie był zupełnie zainteresowany takim rozwiązaniem, twierdząc, że Wasza obsługa klienta jest bardzo dobra. Pan Wojeciech potraktował mnie jak kolejnego handlowca, który próbuje mu coś sprzedać. Owszej, moja firma dostarcza rozwiązanie do obsługi klientów, które byłoby idealne dla ADREM i oczywiście byłoby bardzi miło, gdyby skorzystali Państwo z usług mojej firmy, skoro i tak potrzebują Państwo jakiegoś systemu. Jednak w związku z tym, że również ja jestem Waszym klientem (posiadam kilka mieszkań w budynkach zarządzanych przez ADREM), bardziej zależy mi na tym, żeby być przez Was dobrze obsługiwanym.

Proszę zapoznać się załącznikiem, w którym zamieściłem komunikację emailową z ADREM w jednej tylko sprawie. Taka obsługa, to niestety standard, nie wyjątek.
Chętnie oczywiście opowiem Panu więcej, jak można z pomocą systemów do komunikacji stać się firmą przyjazną klientom. Jeśli nie chcecie rozmawiać o systemie proponowanym przez moją firmę, równie chętnie wskażę produkty konkurencji - najważniejsze, żeby udało Wam się coś wdrożyć.

https://drive.google.com/file/d/0B5yXG- ... sp=sharing


Potem potoczyło się to tak:


śr., 1 mar 2017 o 13:01 użytkownik Gosiewski Ryszard Adrem S.A. <gosiewski@adrem.krakow.pl> napisał:
Dzień dobry.
W nawiązaniu do korespondencji w sprawie awarii windy kl.2 informuję, że w dniu dzisiejszym po godz 13.00 UDT przeprowadzi badanie windy po naprawie, następnie winda będzie uruchomiona.
- jeżeli chodzi o przyczynę należy przyznać, że podobnie jak rok temu nie można jednoznzcznie określić przyzczyny zalania (brak śladów w szybie windowym).
W ubiegłym roku wystąpiliśmy do firmy "MURAPOL" o zabezpieczenie przewodu odpowietrzającego szyb windowy i jego ocieplenie oraz pokrycie kosztów naprawy. Firma "MURAPOL nie wyraziła zgody na pokrycie kosztów z własnej polisy stojąc na stanowisku, że nie ma pewności, że ponosi odpowiedzialność za zalanie.
- biorąc pod uwagę fakt, że w przeciągu roku doszło do niemal identycznego zalania, wystosowaliśmy pismo do firmy "MURAPOL" wykazując jako przyczynę zalań bład projektowy i wnioskujemy o pokrycie kosztów naprawy windy z polisy firmy "MURAPOL". - (korespondencja w toku)
- Jednocześnie chcemy dodatkowo wykonać wewnątrz szybu windowego odwodnienie w formie okapnika, orynnowania, zamontowanego nad hamulcem i rolkami pasów transmisyjnych przeciwwagi. Wystąpiliśmy do UTD o wyrażenie zgody na wykonanie w/w prac.
- W sprawie reklam odpowiedzi udzieli Pani administrator.

Z wyrazami szacunku
Ryszard Gosiewski


---------- Forwarded message ---------
From: Marek Bartnikowski (Thulium) <marek.bartnikowski@thulium.pl>
Date: śr., 1 mar 2017 o 14:29
Subject: Re: winda kl.2
To: Gosiewski Ryszard Adrem S.A. <gosiewski@adrem.krakow.pl>, prezes@adrem.krakow.pl <prezes@adrem.krakow.pl>
Cc: Maciej Kusmierczyk <maciej.kusmierczyk@gmail.com>


czyli rozumiem, że w związku z tym, że Murapol rok temu nie wyraził zgody na naprawę, zostawiliście to uszkodzenie, co spowodowało awarię w tym roku (bo musiało spowodować, skoro nie zostało naprawione). W takiej sytuacji, kiedy zupełnie ignorujecie tak poważne sprawy, uważam, że bieżącą awarię powinien pokryć w 100% ADREM.

Proszę o odniesienie się do tego przez zarząd ADREM. Rozumiem, że takiej decyzji Pan Ryszard nie może podjąć.

PS Panie Prezesie, wypadałoby jednak odpisać mi osobiście, skoro do Pana osobiście skierowałem moje pytanie o windę i obsługę mieszkańców. Brak jakiejkolwiek reakcji z Pana strony potwierdza niestety moje niezbyt dobre zdanie o Waszej trosce o klienta.


I tak to się toczy z nimi. NIC nie robią, nie odpowiadają na pytania, mają nas w dupie.

Marta
Posty: 106
Rejestracja: 11 lip 2016, 22:52

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: Marta » 02 mar 2017, 9:23

Skoro zdaniem ADREM-u ich zdaniem jest to błąd projektanta, to może zgłosić roszczenie z tego ubezpieczenia?


antek
Posty: 132
Rejestracja: 30 paź 2016, 12:08

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: antek » 02 mar 2017, 10:08

A jak odnosi się do zarzutu o błąd projektanta deweloper Murapol, czy to jeszcze nie oni za to odpowiadają?

mqs
Posty: 88
Rejestracja: 24 mar 2016, 15:30

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: mqs » 02 mar 2017, 12:07

Przecież, jeśli pierwsza usterka wystąpiła w okresie pierwszych 6msc od przekazania, to w zakłada się, że wada występowała już w momencie przekazania, a ciężar udowodnienia że było inaczej spoczywa na deweloperze. Twierdzenie, że nie da się określić jednoznacznie przyczyny zalania to absurd, który dopuszcza możliwość, że ktoś mógł wziąć i wylać wodę z wiadra.
Nie ważne skąd się wzięła woda w szybie widny, zalanie od deszczu czy też pęknięta rura - jest to usterka za którą odpowiada deweloper. I ignorowanie tego przez Murapol to skandal, o którym warto mówić publicznie. Tak samo jak bezradność Adremu w tym temacie.

A oba zalania windy wystąpiły po intensywnych opadach deszczu.

Felipe
Posty: 60
Rejestracja: 15 mar 2016, 19:58

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: Felipe » 02 mar 2017, 21:12

Klasyka gatunku - Adrem za nic nie odpowiada.
Pisałem tu już dawno - na swoim osiedlu Adrem pogoniliśmy (w sensie wspólnota, ja byłem wtedy małolatem) ok. 15 lat temu. Nagle okazało się, że wszystko się da, a składki zmalały. Tyle faktów pod rozwagę po raz drugi. Z nimi się nie dyskutuje, to są osoby pamiętające złote czasy swojego monopolu, korzystające z bierności wpólnot, którym nie chce się ich usunąć.

Mój wniosek jest taki, by na najbliższym zebraniu wspólnoty zadbać o losy funduszu remontowego. Mam dziwne przeczucie, że będzie on służyć do łatania takich defektów / usterek, bo będzie to dla Adremu wygodne. Naprawę windy lepiej sfinansować jednym kliknięciem myszki przy użyciu środków zgromadzonych przez mieszkańców zamiast tworzyć pisma / walczyć o odszkodowania z polisy / egzekwować rękojmię wykonawcy itp. Może np. dopuścić użycie tych środków tylko za zgodą wspólnoty / zarządu itp?

marek8a
Posty: 32
Rejestracja: 13 cze 2015, 12:34

Re: Zepsuta winda w drugiej klatce - kiedy naprawa - Osiedle Bieńczycka

Postautor: marek8a » 03 mar 2017, 12:00

Pan prezes raczył odpisać

Szanowny Panie.

W odpowiedzi na Pana uwagi zawarte w mailu z dnia 23.02.2017 r w sprawie komunikacji pomiędzy właścicielami, a administracją budynku muszę wyjaśnić.
forma komunikacji w systemie korespondencji elektronicznej sprawdza się w naszej firmie od wielu lat. Na stronie internetowej naszej firmy dostępne są adresy mailowe do wszystkich pracowników z którymi powinniście się Państwo kontaktować aby rozwiązywać problemy i załatwiać bieżące sprawy.
W celu szybkiego przekazywania informacji dostępne są numery telefonów zarówno stacjonarnych jak i komórkowych.
Dane kontaktowe na stronie internetowej naszej firmy w zakładce „Kontakty” i „Odziały” umieszczone zostały w celu wstępnej selekcji zarówno poruszanych problemów i osób odpowiedzialnych do ich załatwienie.
Firma nasza jest dużą firmą zatrudniającą specjalistów, fachowców w swoich dziedzinach i taki system komunikacji sprawdza się w bieżącej obsłudze wspólnot mieszkaniowych.
Jednocześnie muszę stwierdzić, że problemy poruszone w mailu z dnia 25.04.2016 r., w sprawie (reklam na ogrodzeniu, kratki wentylacyjnej szybu windowego, konfiguracji windy) otrzymywał Pan odpowiedzi w dniach
29.04.2016 r. oraz 10.05.2016 r. , które dołączam w załączeniu.
W nawiązaniu do Pana propozycji jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie jednak na chwilę obecną nie przewidujemy zmian organizacyjnych w zakresie systemu komunikacji z klientami, który funkcjonuje w sposób prawidłowy.
Jednocześnie przepraszam za zwłokę w odpowiedzi wynikającą z braku mojej obecności w firmie.
Z poważaniem Józef Cora


W załącznikach umieścił to, co zamieściłem w pierwszym wpisiem, więc nie będę duplikował.



Wróć do „Osiedle Bieńczycka Murapol - forum mieszkańców”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości