Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Czy ktoś (z tych którzy nie odebrali mieszkania w poerwszym terminie) dostał już onformację o terminie drugiego odbioru?
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Mają się kontaktować 30 dni po pierwszym odbiorze. Spotkanie na drugi odbiór można mówić nawet na następny dzień po otrzymaniu informacji o zakończonych pracach.
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Witam. Otrzymałem również pismo, iż moje zgłoszenie krzywizny sufitów zostaje odrzucone. Zgodnie z poleceniem firmy, która pomagała przy odbiorze oraz przygotowaniu pisma przez tą firmę, wysłałem informację do budimexu, iż nadal podtrzymuje stanowisko dotyczące krzywizn sufitów. Dziś otrzymałem telefon z budimexu w sprawie wyznaczenia drugiego terminu odbioru. Pytam Pani czy otrzymali odemnie pismo w sprawie krzywizn sufitów, Pani odpowiedziała, że tak przekazała do odpowiedniego działu i poinformują mnie po rozpatrzeniu tego pisma. Więc mówię, że chyba bez sensu umawiać się teraz na odbiór skoro i tak nie naprawili zgłaszanych roszczeń. Pani poinformowała, iż musi wyznaczyć termin ewentualnie mogę odpisać, iż się nie zgadzam na wyznaczony termin. Czy ktoś miał również podobny przypadek?
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Witam,
Czy dostaliście już termin ponownego odbioru?
Ja pierwszy termin miałem 28.07. Budimex w piśmie wyznaczył termin do 30 dni na usunięcie usterek. Termin minął, odzewu z Budimexu brak. Kontaktowałem się z nimi, przekazali mi info, że wykonawca nie zakończył prac i że może zakończy je do końca przyszłego tygodnia. Przedstawiciel firmy nie zna powodu opóźnienia.
Czy ktoś ma podobnie? Może ktoś może poradzić jak ich zmusić do zakończenia prac. Na ten moment nie wywiazali się z umowy. Co robić?
Czy dostaliście już termin ponownego odbioru?
Ja pierwszy termin miałem 28.07. Budimex w piśmie wyznaczył termin do 30 dni na usunięcie usterek. Termin minął, odzewu z Budimexu brak. Kontaktowałem się z nimi, przekazali mi info, że wykonawca nie zakończył prac i że może zakończy je do końca przyszłego tygodnia. Przedstawiciel firmy nie zna powodu opóźnienia.
Czy ktoś ma podobnie? Może ktoś może poradzić jak ich zmusić do zakończenia prac. Na ten moment nie wywiazali się z umowy. Co robić?
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
U mnie identyczna sytuacja. Pierwszy odbiór 28.08 i do dzisiaj brak odzewu mimo moich telefonów, których na tę chwile nie raczą nawet odbierać. Budimex Nieruchomości zdążył mnie już przyzwyczaić do skrajnego braku profesjonalizmu i olewania swoich klientów. Termin 30 dni na poprawki jest określony w ustawie o ochronie praw nabywcy lokalu mieszkalnego lub domu jednorodzinnego. Wygląda na to, że po raz kolejny w sprawie z Budimex Nieruchomości będę musiał udać się do prawnika żeby móc skuteczne egzekwować swoje prawa. Normalnie brak słów.
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Za niedotrzymanie tego terminu są kary więc dziwne że tak robią. Tylko do kogo pisać taka skargę
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
My niemal codziennie dzwonilismy do tej kobiety której numer telefonu mieliśmy napisany na decyzji dotyczącej akceptacji/ odrzucenia usterek i chyba tylko dzięki temu mieliśmy odbiór w poniedziałek. Oczywiście w mieszkaniu w dalszym ciągu mnóstwo uszkodzeń które zdaniem bdx zostały usunięte...Po raz drugi będą nam w tym tygodniu wymieniać okna bo rysa na rysie, z tą różnicą że tym razem w innym miejscu. Niestety przedstawiciel bdx byl bardzo niezadowolony z faktu że tak skrupulatnie wszystko oglądamy i wpisujemy nowe usterki lub powielamy wcześniejsze. Po dłuższej wymianie zdań w dość nerwowej atmosferze dostaliśmy klucze, dziś już fachowcy naprawiali cześć usterek w naszej obecności.
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Karo88 pisze:My niemal codziennie dzwonilismy do tej kobiety której numer telefonu mieliśmy napisany na decyzji dotyczącej akceptacji/ odrzucenia usterek i chyba tylko dzięki temu mieliśmy odbiór w poniedziałek. Oczywiście w mieszkaniu w dalszym ciągu mnóstwo uszkodzeń które zdaniem bdx zostały usunięte...Po raz drugi będą nam w tym tygodniu wymieniać okna bo rysa na rysie, z tą różnicą że tym razem w innym miejscu. Niestety przedstawiciel bdx byl bardzo niezadowolony z faktu że tak skrupulatnie wszystko oglądamy i wpisujemy nowe usterki lub powielamy wcześniejsze. Po dłuższej wymianie zdań w dość nerwowej atmosferze dostaliśmy klucze, dziś już fachowcy naprawiali cześć usterek w naszej obecności.
Postawa ich pracowników to juz standard. Ostatecznie zrobili Państwu łaskę i wydali klucze do zakupionego lokalu. Gratuluję! Zazdroszczę również zimnej krwi. Watpię czy będzie mnie na to stać gdy kiedyś również doczekamy się drugiego odbioru i znajdę jakąs usterkę, która nie zostala poprawiona. Na szczęście wielkimi krokami zbliża się październik a wraz z nim kary umowne dla dewelopera.
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
Kary umowne to już chyba od 17. Września, czy się mylę?
Re: Odbiory mieszkań, usterki w mieszkaniach i sprawy organizacyjne - Orlińskiego 10
kuba2 pisze:Kary umowne to już chyba od 17. Września, czy się mylę?
Kary są już od momentu jak przeciągną 30 dni na poprawki
A koniec końców to chyba 10 września do tego czas muszą wszystko oddać
Wróć do „Orlińskiego 10 (etap V) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości