dexter pisze:Jasne - granicznemy też mieliśmy terminy graniczne, które zostały przekroczone, mówię o tym ostatnim czyli termin przekazania kluczy - większość miała pierwszy termin odbioru po tej dacie nawet 2 tygodnie. I nic nie można z tym zrobić, bo dopiero przekroczenie terminu przeniesienia własności może skutkować karami dla dewelopera. Życzę szybkich i bezproblemowych odbiorów, bo to jest najważniejsze
Większość osob wynajmuje firmy specjalizujące się w odbiorach mieszkań. Firmy takie wpisują usterki na potegę, czesto nie są one nawet usterkami. Ciekawe jest to, ze musza wpisać okreslona liste pozycji czesto przy dobrych mieszkaniach te usterki są kompletymi głupotami, z tego pracownicy firmy są rozliczani.
Trudnosc polega na wyważeniu wpisania usterki do protokołu, tu my decydujemy. Pewna czesc z nich jest odrzucana przez dewelopera.
Czesc jest na granicy przepisów. Oczywiscie sa i takie które skutuja dużą wadą lokalu.
Nie ma sie co spodziewac ze przy 50 pozycjach w protokoje deweloper usunie je w 2 tyg. - stąd opóźnienia.
Widziałem protokoły firmy XYZ, ludzie ostatecznie wpisywali pochlapane gniazdka farbą. Hitem jest pewien Pan który 60 dni czekał na poprawę sufitów które były poza normą mimo ze od samego początku planował sufity podwieszane.
Nie jestem przeciwnikiem firm które zajmują sie odbiorem mieszkań, ale warto wyważyć pewne usterki.
Zapytany pracownik pewnej firmy offline "Co robicie jak mieszkanie jest w stanie idealnym"
Odpowiedz była: "10 pozycji musimy pokazac klientowi. Czepiamy się najmniejszych rys/niedoskonałosci produckji parapetów zewnętrznych"