Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

A jeśli ktoś ma ochotę pogadać o czymkolwiek, to zapraszamy na to forum dotyczące różnych różności. Uprasza się jednak o niedodawanie reklam oraz linków reklamowych!
Feelip
Posty: 198
Rejestracja: 25 gru 2014, 22:11

Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Feelip » 18 gru 2015, 0:34

Proszę o wyjaśnienie przedstawiciela Budimexu, czy dane osobowe i kontraktowe nabywców zgromadzone w portalu dewelopera sa bezpieczne. Zgodnie z komunikatami przegladarki, waznosc certyfikatu serwera Budimexu wygasla w dniu 9.12.2015

Obrazek

biuro.prasowe
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: biuro.prasowe » 21 gru 2015, 16:37

Certyfikat działa poprawnie. Dane klientów były i są bezpieczne.

Nowy
Posty: 804
Rejestracja: 12 lip 2014, 13:04

Re: Działajacy z zastrzeżeniami Portal Klienta Budimexu

Postautor: Nowy » 21 gru 2015, 17:59

No właśnie chyba nie wszystko jest do końca w porządku, coś jest nie tak z certyfikatem, skoro wyskakuje takie ostrzeżenie (nadal się tak dzieje), a sprawdziłem w dwóch przeglądarkach, w Chrome i FF, w obu przypadkach to samo. Na pewno kiedyś tak nie było, więc chyba coś się zepsuło albo lepsze rozwiązanie zostało zastąpione gorszym. Poniżej screen z Firefoxa, ja nie wiem, może i jest wszystko w porządku, ale jakoś nie budzi to zaufania ;)

Obrazek


gucio
Posty: 1116
Rejestracja: 05 sty 2015, 1:21

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: gucio » 21 gru 2015, 20:58

poprosimy biuro prasowe o wyjasnienie ? :-)

krzysiekg
Posty: 9
Rejestracja: 04 gru 2014, 2:08

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: krzysiekg » 22 gru 2015, 10:27

W tej chwili portal w ogóle nie działa :(
Not Found

The requested URL / was not found on this server.

iti
Posty: 1482
Rejestracja: 13 lip 2014, 1:15

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z certyfikatami

Postautor: iti » 22 gru 2015, 11:46

A u mnie już działa, ale nadal z takimi ostrzeżeniami w przeglądarce. A może na chwilę zniknął, bo wszyscy mieszkańcy Orlińskiego 4 chcieli sprawdzić czy zakończona została już budowa ich bloku, a było to w umowach zaplanowane na 22 grudnia 2015 ;) Może serwery padły z tego ruchu ;)

kasiczekk
Posty: 42
Rejestracja: 12 sie 2015, 15:30

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: kasiczekk » 22 gru 2015, 11:51

Czy Wy tez nie macie dostepu do portalu klienta? Wyskakuje mi - server not found ...
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 12:45 przez slwk, łącznie zmieniany 1 raz.


kuba
Posty: 98
Rejestracja: 23 sie 2014, 12:26

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: kuba » 22 gru 2015, 12:41

kasiczekk pisze:Czy Wy tez nie macie dostepu do portalu klienta? Wyskakuje mi - server not found ...

Też
Ostatnio zmieniony 22 gru 2015, 12:46 przez slwk, łącznie zmieniany 1 raz.

Feelip
Posty: 198
Rejestracja: 25 gru 2014, 22:11

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Feelip » 24 gru 2015, 12:39

3 rozne komputery, 4 rozne przegladarki i nic, na dzisiaj u mnie brak mozliwosci zalogowania sie do panelu klienta, wczesniej mozna bylo przynajmniej ominac ostrzezenie o braku bezpiecznego polaczenia i sie zalogowac, teraz juz sie nia da :/

wojtekf
Posty: 487
Rejestracja: 13 lip 2014, 23:56

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: wojtekf » 24 gru 2015, 13:14

Ja również nie mogę otworzyć strony.



Wróć do „Hydepark - czyli dyskusje o wszystkim”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość