Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego 1
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Czy ktoś wie kiedy rusza sprzedaż miejsc postojowych przy Orlińskiego 1
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Czy ktoś z osób, które kupiły mieszkanie w O1 i są zainteresowane zakupem miejsca parkingowego zastanawiały się co będzie jak:
- ruszy sprzedaż miejsc parkingowych
- nie będzie decyzji w sprawie zmiany pozwolenia na budowę
Będziecie kupować miejsce czy wstrzymacie się, aż sprawa z pozwoleniem się wyjaśni?
- ruszy sprzedaż miejsc parkingowych
- nie będzie decyzji w sprawie zmiany pozwolenia na budowę
Będziecie kupować miejsce czy wstrzymacie się, aż sprawa z pozwoleniem się wyjaśni?
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Kamil ...mogę się mylić, ale sądzę że oni nie mogą ruszyć ze sprzedażą miejsc póki nie będą mieć klepniętych pozwoleń.
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
A co za problem zarezerwować i niech wisi, to nic nie kosztuje, najwyżej się rozmyslisz.
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Właśnie oglądałam Kronikę w której mówili min. o naszym osiedlu i pasie startowym na którym planowane są nasze parkingi. Mieszkańcy os. Dywizjonu już pomijając aferę o drzewa (w sumie to rozumiem) zaskarżają decyzje budowlaną dot. zagospodarowania pasu startowego na parking i drogi dojazdowe....Pas startowy jest wpisany do rejestru zabytków...urzędnik wydał decyzję pewnie nieświadom, że te płyty to zabytek...a deweloper...przegapił Małopolskiego Konserwatora Zabytków ??... jedno nie łączy się z drugim, niestety..
Jeszcze się skończy tak, że żadnego parkingu nie będzie.
Jeszcze się skończy tak, że żadnego parkingu nie będzie.
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Będzie. Samozwańczy sołtysi sąsiednich osiedli "którzy nikogo nie reprezentują" nie umieją po prostu czytać ze zrozumieniem, a dziennikarze nie są lepsi.
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
W Kronice niestety mało rzetelnie
Tam była przytoczona opinia wojewódzkiego konserwatora zabytków, tymczasem deweloper budowę i jej kształt ustala z konserwatorem miejskim (tak jest wg prawa, z tego co kojarzę), a tu wszystko się zgadza... Czyli to znów bicie piany
No i oczywiście okolicznym mieszkańcom nie przeszkadzało, jak sami mieli z pasa drogę
Też oglądałem tą kronikę 




Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Hmm...no Budimex miał by spory problem, muszą nam zapewnić 0,7 miejsca na mieszkańca...
Trochę mi to siedzi w głowie bo to jednak zabytek z którego zrobią parking? Wiem, że mieszkańcy tam jeździli, parkowali i było ok...i wiem, że ludzie z tych okolic się wyprowadzają bo za duże zagęszczenie i przestaje im się podobać...będzie ciężko jak wszyscy się wprowadzimy i przyjdzie wyjechać do pracy na 8
Trochę mi to siedzi w głowie bo to jednak zabytek z którego zrobią parking? Wiem, że mieszkańcy tam jeździli, parkowali i było ok...i wiem, że ludzie z tych okolic się wyprowadzają bo za duże zagęszczenie i przestaje im się podobać...będzie ciężko jak wszyscy się wprowadzimy i przyjdzie wyjechać do pracy na 8

Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
Powiem wam, że ostatnio są tu takie przepychanki na forum, że nie da się tego czytać!! Ciekawa jestem, czy wszyscy jesteście tacy otwarci i macie tyle argumentów i chęci do działania w realu - pewnie jak przyjdzie co do czego to każdy będzie siedział cicho i żadnej inicjatywy.. w internecie zawsze każdy jest odważny.. obym się myliła
Czytałam kiedyś plan zagospodarowania z 2013 r (PP1) to pas startowy wg załącznika - mapy - za duży rozmiar żeby wrzucać):
"§ 19.
Tereny przestrzeni publicznej
(PP.1)
1. Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem PP.1 ustala się następujące
przeznaczenie:
1) podstawowe pod miejskie place i ciągi spacerowe,
2) uzupełniające pod zieleń urządzoną.
2. W granicach terenu PP.1 dopuszcza się lokalizację i funkcjonowanie:
1) ciągów pieszych i tras rowerowych,
2) obiektów małej architektury,
3) podziemnych urządzeń i sieci infrastruktury technicznej,
4) budynków infrastruktury technicznej,
5) urządzeń i sieci komunikacji tramwajowej,
6) obiekty i urządzenia wystawiennicze,
7) obiekty i urządzenia sportowe i rekreacyjne,
8) kładki pieszo – rowerowe.
3. W granicach terenu PP.1 obowiązuje zakaz budowy:
1) budynków, za wyjątkiem budynków, o których mowa w ust. 2 pkt. 4),
2) tymczasowych obiektów budowlanych,
3) wielkogabarytowych urządzeń reklamowych, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt. 19).
4. Ustala się następujące zasady zabudowy i zagospodarowania terenu PP.1:
1) zakazuje się budowy ogrodzeń,
2) wskaźnik terenu biologicznie czynnego nie może być mniejszy niż 20%,
3) wysokość zabudowy oraz wysokość budynków infrastruktury technicznej, o których
mowa w ust. 2 pkt. 4) nie może przekraczać 3 m; obowiązują dachy płaskie."
Czytałam kiedyś plan zagospodarowania z 2013 r (PP1) to pas startowy wg załącznika - mapy - za duży rozmiar żeby wrzucać):
"§ 19.
Tereny przestrzeni publicznej
(PP.1)
1. Dla terenu oznaczonego na rysunku planu symbolem PP.1 ustala się następujące
przeznaczenie:
1) podstawowe pod miejskie place i ciągi spacerowe,
2) uzupełniające pod zieleń urządzoną.
2. W granicach terenu PP.1 dopuszcza się lokalizację i funkcjonowanie:
1) ciągów pieszych i tras rowerowych,
2) obiektów małej architektury,
3) podziemnych urządzeń i sieci infrastruktury technicznej,
4) budynków infrastruktury technicznej,
5) urządzeń i sieci komunikacji tramwajowej,
6) obiekty i urządzenia wystawiennicze,
7) obiekty i urządzenia sportowe i rekreacyjne,
8) kładki pieszo – rowerowe.
3. W granicach terenu PP.1 obowiązuje zakaz budowy:
1) budynków, za wyjątkiem budynków, o których mowa w ust. 2 pkt. 4),
2) tymczasowych obiektów budowlanych,
3) wielkogabarytowych urządzeń reklamowych, o których mowa w § 4 ust. 1 pkt. 19).
4. Ustala się następujące zasady zabudowy i zagospodarowania terenu PP.1:
1) zakazuje się budowy ogrodzeń,
2) wskaźnik terenu biologicznie czynnego nie może być mniejszy niż 20%,
3) wysokość zabudowy oraz wysokość budynków infrastruktury technicznej, o których
mowa w ust. 2 pkt. 4) nie może przekraczać 3 m; obowiązują dachy płaskie."
Re: Miejsca parkingowe na pasie startowym przy os Orlińskiego
tam w planie jest cos nawet o 1,2 miejscaAmi pisze:Hmm...no Budimex miał by spory problem, muszą nam zapewnić 0,7 miejsca na mieszkańca...


Wróć do „Orlińskiego 1 (etap III) – forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości