Ja moge powiedziec o likwidacji szkód u mnie.
Idzie to na raty i z kazdym sie trzeba umawiac osobno:
-to z pania sprzataczka ktora ma usunac plamy na grzejniku (tu akurat poszlo dobrze, kobiecina sie nameczyla ale plam nie widac)
-to ze szklarzami (o polerowaniu okna mógłbym napisać wiele - moim zdaniem rysa nadal widoczna)
-to z gosciem co mial naprawiac okeiny itp itd
Poprawki usterek zgłoszonych przy odbiorze mieszkania od dewelopera - Avia 3
Re: Poprawki usterek zgłoszonych przy odbiorze mieszkania od dewelopera - Avia 3
Potwierdzam, że tak to wygląda, na każdą poprawkę trzeba się umawiać, jak mieli mi wymieniać obity grzejnik, co było zgłoszone i zatwierdzone przez Budimex, to przyszedł najpierw facet, żeby stwierdzić, że faktycznie grzejnik jest do wymiany, a chyba tydzień później dopiero przywieźli i też trzeba było przyjechać. Ogólnie traci się na to sporo czasu i energii, choć czasu mieli na to mnóstwo, bo nie odebrałem mieszkania za pierwszym razem. Moim zdaniem tak nie powinno to wyglądać.
Re: Poprawki usterek zgłoszonych przy odbiorze mieszkania od dewelopera - Avia 3
Ja juz po odbiorze i umyciu balkonu zorientowałem się, że płytki mam paskudnie porysowane a nawet jedna jest pęknięta i dosztukowana
Przykryte było kurzem to ani ja ani inspektor do odbioru którego wynająłem nie zobaczył tego. Już trudno będę z tym jakoś żył ale Budimex powinien się wstydzić.
Przykryte było kurzem to ani ja ani inspektor do odbioru którego wynająłem nie zobaczył tego. Już trudno będę z tym jakoś żył ale Budimex powinien się wstydzić.
Wróć do „Avia 3 (etap V) - forum mieszkańców budynku”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości