Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

A jeśli ktoś ma ochotę pogadać o czymkolwiek, to zapraszamy na to forum dotyczące różnych różności. Uprasza się jednak o niedodawanie reklam oraz linków reklamowych!
Staś
Posty: 451
Rejestracja: 13 paź 2014, 21:15

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Staś » 24 gru 2015, 16:31

Też nie mogę. Pierdyknęło im w system.

karolina.j
Posty: 228
Rejestracja: 01 wrz 2015, 19:06

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: karolina.j » 28 gru 2015, 12:19

Czesc,

czy komus udalo sie dowiedziec co sie dzieje z portalem klienta i ewentualnie kiedy stanie na nogi?
pozdrawiam!

kuba
Posty: 98
Rejestracja: 23 sie 2014, 12:26

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: kuba » 28 gru 2015, 15:28

dzwoniłem , usuwają problem z początkiem roku ma działac


Nowy
Posty: 804
Rejestracja: 12 lip 2014, 13:04

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: Nowy » 28 gru 2015, 15:45

Jedno jest pewnie, Budimex zdaje sobie sprawę z problemów z działaniem serwisu internetowego i pewnie coś się dzieje w związku z tym. Choć wiadomo, teraz jest przerwa świąteczna i większość firm stoi, też w IT ;) Zobaczymy czy coś się zmieni po nowym roku... Choć przydałaby się jakaś informacja z biura prasowego, bo ostatnio pisali chyba o tym, że wszystko jest w porządku z portalem klienta :?

biuro.prasowe
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: biuro.prasowe » 29 gru 2015, 13:07

Wszystko działa już poprawnie.

morth
Posty: 584
Rejestracja: 18 lut 2015, 16:45

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: morth » 29 gru 2015, 13:25

biuro.prasowe pisze:Wszystko działa już poprawnie.

Nawet jak dodam wyjątek do certyfikatu bezpieczeństwa to i tak nie znajduje strony więc, zanim coś napiszecie to zorientujcie się w temacie.

iti
Posty: 1482
Rejestracja: 13 lip 2014, 1:15

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: iti » 29 gru 2015, 13:36

@biuro.prasowe, czy naprawdę taki problem jest z tym, żeby otworzyć nową kartę w przeglądarce i sprawdzić czy działa poprawnie :?: Przecież nawet w Internet Explorer wyświetla się komunikat, że jest problem z certyfikatem...


wojtekf
Posty: 487
Rejestracja: 13 lip 2014, 23:56

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: wojtekf » 29 gru 2015, 22:43

Skoro według budimexu O4 jest zakończone to równie dobrze portal klienta też działa tylko my tego nie widzimy :D :D :D

biuro.prasowe
Posty: 14
Rejestracja: 21 paź 2015, 13:35

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: biuro.prasowe » 30 gru 2015, 12:11

Szanowni Państwo, przeprowadzone przez nas próby logowania przebiegły bez przeszkód. Uprzejmie prosimy o przesłanie skanu komunikatu, który się wyświetla, w wiadomości prywatnej.

kuba
Posty: 98
Rejestracja: 23 sie 2014, 12:26

Re: Portal Klienta Budimexu - problemy z dostępnością i certyfikatami

Postautor: kuba » 30 gru 2015, 12:25

Szanowne biuro prasowe, niestety nie działa cały czas, proszę podać linka z jakiego Państwo się logują?

Ja mam taki komunikat...

Not Found

The requested URL / was not found on this server.



Wróć do „Hydepark - czyli dyskusje o wszystkim”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość